پیش بینی عجیب عضو موتلفه؛ اصلاح طلبان ببازند دست به اردوکشی خیابانی می زنند ، تخلف شریفی ربطی به قالیباف ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عضو حزب موتلفه اسلامی با دفاع از قالیباف به عنوان کسی که قائم مقامش تخلف انجام داده نه خودش، اصلاح طلبان را به اردوکشی خیابانی متهم کرد.

پیش بینی عجیب عضو موتلفه؛ اصلاح طلبان ببازند دست به اردوکشی خیابانی می زنند ، تخلف شریفی ربطی به قالیباف ندارد

به گزیارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، حمیدرضا ترقی با انتقاد از اینکه خبرنگاران دوست دارند تاکید نمایند که بین شورای ائتلاف و جبهه پایداری اختلاف وجود دارد، درباره نقد اصلاح طلبان از شورای نگهبان به واسطه رد صلاحیت های سیاسی گفت: آقای کدخدایی و بخش پژوهش های شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت ها به صورت مستند پاسخ دادند؛ وقتی که رد صلاحیت شدگان هم از جریان اصولگرا و هم از اصلاح طلبان هستند ادعاهای اصلاح طلبان درباره حذف یک جریان قابل پذیرش نیست.

وی افزود: فقط در تهران بالغ بر 134 اصلاح طلب تایید شده اند که می خواهند لیستشان را بر اساس آن ببندند، این ادعا بیشتر جنبه مظلوم نمایی دارد و در پی فضاسازی انتخاباتی است.

  • اصلاح طلبان به دنبال وارد کردن افراد مشکل دار به مجلسند

این کنشگر سیاسی اصول گرا درباره اینکه در صورت تایید نشدن صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب مشارکت پایین خواهد بود، گفت: از ماه های قبل کدام جریان جز اصلاح طلبان بحث مشروط شرکت کردن و حتی تحریم انتخابات را مطرح نموده است؟ فقط آنها هستند که وقتی می بینند سرمایه اجتماعی شان کاهش پیدا نموده، داد از کاهش مشارکت می زنند و دنبال این هستند که عناصری را وارد مجلس نمایند که یا مهره های سفیدشان هستند یا کسانی هستند که مشکلاتی داشته اند و به دنبال اغماض شورای نگهبان می گردند که آنها را تایید کند.

ترقی ادامه داد: بنابراین اصلاح طلبان دلشان به حال مشارکت مردم در انتخابات نسوخته است آنها اگر دلشان برای مشارکت سوخته بود مردم را با عملکردشان ناراضی نمی کردند.

وی با بیان اینکه ناکارآمدی دولت و عدم رضایت مردم عامل اصلی کاهش مشارکت است، گفت: اینکه گفته می گردد رقابت باید باشد رقابت بین جریان های سیاسی و نامزدها است، مردم وقتی می خواهند مشارکت نمایند برای مشارکت شان احتیاج به رضایتمندی دارند و می خواهند که مجلسی ها برای آنها کاری انجام دهند و مشکلشان را حل نمایند بنابراین این استدلال کاملاً نشان دهنده این است که آنها نگران عدم مشارکت مردم نیستند بلکه نگران رای ندادن مردم به آنها است.

  • اصلاح طلبان می خواهند اگر انتخابات به نفع آنها نشد با اردوکشی های خیابانی سال 88 را تکرار نمایند

این کنشگر سیاسی اصولگرا درباره اینکه مخالفان جریان اصلاح طلبی از عبارت فتنه خاموش برای انتقاد آنها به شورای نگهبان استفاده می نمایند، ادعا کرد: من فکر می کنم که این عبارت ناشی از این است که یک سری اخبار و گزارش های مختلف را وقتی کنار یکدیگر می گذاریم نشان دهنده این است که اصلاح طلبان می خواهند اگر انتخابات به نفع آنها نشد و رای مناسبی نیاوردند شبیه انتخابات سال 88 با قانون گریزی و نپذیرفتن رای و نظر مردم، انتخابات را مخدوش نموده و یا به شکلی با اردوکشی های خیابانی همان شرایط را تکرار نمایند.

وی افزود: بنابراین هشداری است که اگر آنها خواستند دست به چنین کاری بزنند، این مفهوم را می رساند که هر وقت انتخابات به نفع آنها نیست آنها با پروپاگاندا و این نوع رفتارها حاضر به پذیرش نتیجه صندوق آرا نیستند و نمی خواهند که حرف آخر را صندوق رای بزند.

  • قائم مقام قالیباف به دستور او تخلف ننموده است

عضو حزب موتلفه اسلامی درباره دوگانه پرونده قائم مقام محمدباقر قالیباف و تایید صلاحیت او و بعضی نمایندگانی که به علت شائبه های مالی رد صلاحیت شده اند، با بیان اینکه در مقام قضا نیستم که بدانم این پرونده ها چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند، اظهار داشت: اصولاً کسی که در صندلی مسئولیت از قدرتش سوء استفاده نموده و به نفع افراد خاصی بهره برداری کند شرایط و ویژگی های نمایندگی را ندارد.

وی ادامه داد: گاهی ممکن است فردی بدون اطلاع مافوقش تخلفی را انجام دهد که آن بحث دیگری است اما اگر از طریق شخصی فردی تخلفی انجام دهد و رانتی را استفاده کند یا سوء استفاده ای به علت سفارش و معرفی او انجام گیرد، این اقدامش سوءاستفاده از قدرت به حساب می آید و جزء عدم التزام عملی به اسلام ... و قانون محسوب می گردد.

ترقی درباره اینکه عیسی شریفی قائم مقام قالیباف بوده اما هیچ اتهامی به آقای قالیباف وارد نشده است، افزود: این ها بستگی به نوع پرونده و نقش فرد دارد که چقدر نقشش پر رنگ بوده یا اصلاً نقشی داشته یا نه؛ اگر بر حسب صندلی قانونی خودش و بر اساس مسئولیت ها و وظایف تخلفی را انجام داده باشد خودش مسئول است اما اگر کسی بر حسب سفارش مافوقش یا به دستور مافوق تخلفی انجام داده باشد طبیعتاً مافوقش باید جوابگو باشد.

این سیاستمدار اصولگرا گفت: پرونده آقای شریفی نشان دهنده این است که این فرد از وظایف قانونی خودش تخلف نموده است نه اینکه به آن دستوری داده شده باشد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21540

به "پیش بینی عجیب عضو موتلفه؛ اصلاح طلبان ببازند دست به اردوکشی خیابانی می زنند ، تخلف شریفی ربطی به قالیباف ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی عجیب عضو موتلفه؛ اصلاح طلبان ببازند دست به اردوکشی خیابانی می زنند ، تخلف شریفی ربطی به قالیباف ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید