نیکی هیلی نامزد عضویت در هیات مدیره شرکت بوئینگ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، صندلی هیلی در حزب جمهوریخواه آمریکا در حال ارتقاء است و از او به عنوان نامزد آینده ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه یاد می گردد.

نیکی هیلی نامزد عضویت در هیات مدیره شرکت بوئینگ

شرکت هواپیماسازی بوئینگ بیان کرد که نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و متحد نزدیک دونالد ترامپ را بعنوان عضو هیات مدیره خود به مجمع عمومی سالیانه این شرکت که 29 آوریل برگزار می گردد، معرفی نموده است.

در صورتی که سهامداران بوئینگ به نیکی هیلی رای بدهند، او در سیاست گذاری آینده بزرگترین شرکت صادرنماینده آمریکا که شبکه ای از شرکت های مرتبط را در سراسر آمریکا و دنیا داراست، مشارکت خواهد داشت.

صندلی هیلی در حزب جمهوریخواه آمریکا در حال ارتقاء است و از او بعنوان نامزد آینده ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه یاد می گردد.

دنیس مویلنبرگ مدیرعامل بوئینگ در بیانیه ای از بیلان کاری هیلی در دولت و صنعت ستایش کرد و گفت: بوئینگ از چشم انداز وسیع او در ترکیب با تجربه دیپلماتیک، دولتی و تجاری اش بهره خواهد برد تا به آرزوهایمان برای اینکه در صنعت هوافضا بهترین باشیم، دست یابیم.

بر اساس حقوق و پاداش هایی که 13 عضو دیگر هیات مدیره بوئینگ دریافت می نمایند، انتظار می رود که او بیش از 300 هزار دلار در سال درآمد داشته باشد که بیشتر از حقوق او بعنوان سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل است.

نیکی هیلی 47 ساله نخستین زنی بود که به فرمانداری کارولینای جنوبی رسید و سه بار هم بعنوان قانونگذار در مجلس نمایندگان کارولینای جنوبی حضور داشته است و در دولت دونالد ترامپ بعنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد خدمت کرد. او در انتها سال 2018 از این سمت کناره گرفت.

طرح نامزدی او برای این پست تعجب برانگیز ارزیابی نشده است زیرا او در سال 2013 یاری کرد که بوئینگ کارخانجات جدیدی در کارولینای جنوبی راه اندازی کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4912

به "نیکی هیلی نامزد عضویت در هیات مدیره شرکت بوئینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکی هیلی نامزد عضویت در هیات مدیره شرکت بوئینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید