خبرنگاران همراهی 93 درصد اصناف خراسان جنوبی در تعطیلی ساعت 18

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بیرجند - خبرنگاران - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: میزان همراهی اصناف استان در رعایت تعطیلی پس از ساعت 18، بالای 93 درصد است که جای قدردانی دارد.

خبرنگاران همراهی 93 درصد اصناف خراسان جنوبی در تعطیلی ساعت 18

علی تهوری شامگاه شنبه گفت: نظارت ها در این خصوص در مرکز استان و مراکز شهرستان ها افزایش یافته است.

وی افزود: تا ساعت 20 امشب تعداد تعهدات کتبی اخذ شده از اصناف مبنی بر تعطیلی واحد، 560 مورد و تعداد واحدهای پلمب شده 21 واحد متخلف در سطح استان بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: واحدهای صنفی غیرضروری و گروه های شغلی 2، 3 و 4 در صورت فعالیت پس از ساعت 18 حداقل 10 روز پلمب خواهند شد.

وی تاکید کرد: با توجه به در اولویت بودن سلامت مردم و تاکیدات ستاد استانی، با معدود واحدهایی که به مصوبات ستاد ملی و استانی درخصوص عدم فعالیت پس از ساعت 18 و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه باشند برابر قانون و با جدیت و قاطع از سوی تیم های نظارتی برخورد خواهد شد.

اجرای طرح محدودیت فعالیت گروه های شغلی 2، 3 و 4 همزمان با سراسر کشور از 20 آبان در استان خراسان جنوبی آغاز شد و تا 20 آذر ماه لازم الاجرا است.

براساس این طرح که با هدف کاهش انتقال ویروس کرونا در جامعه اجرا شد، تمامی واحدهای صنفی و غیرصنفی مربوط به گروه های شغلی 2، 3 و 4 تا ساعت 18 اجازه فعالیت دارند.

مشاغل گروه شغلی یک که بعد از ساعت 18 به فعالیت خود ادامه می دهند، شامل همه گروه های امدادی و درمانی، گروه هایی که برای تامین مایحتاج و ارزاق مردم فعالیت دارند و همچنین خدمات اضطراری است.

33 هزار واحد صنفی در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند.

تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در خراسان جنوبی از مهر ماه امسال تا به امروز همچنان صعودی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45057

به "خبرنگاران همراهی 93 درصد اصناف خراسان جنوبی در تعطیلی ساعت 18" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همراهی 93 درصد اصناف خراسان جنوبی در تعطیلی ساعت 18"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید