بیت سعید: به خاطر مردم خوزستان در فولاد ماندم، نکونام با تجربیاتش می تواند به موفقیت برسد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حسن بیت سعید مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید نمود که به خاطر مردم خوزستان در این تیم ماندگار شد.

بیت سعید: به خاطر مردم خوزستان در فولاد ماندم، نکونام با تجربیاتش می تواند به موفقیت برسد

حسن بیت سعید در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تمدید قراردادش با فولاد خوزستان گفت: واقعیت این است که من چند پیشنهاد داشتم و حتی با یک پیشنهاد خارجی هم روبرو شدم، ولی جدایی از فولاد سخت بود. من فولاد و مردم شهرم را دوست دارم و مردم خوزستان، اصلی ترین دلیلی بودند که باعث شدند قراردادم را تمدید کنم. این بهترین تصمیمی بود که گرفتم و امیدوارم عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشم.

بیت سعید در رابطه با حضور جواد نکونام در فولاد خوزستان تأکید کرد: نکونام سابقه روشنی در دوران بازیگری دارد و از وقتی هم که کار مربیگری را آغاز نموده، عملکرد خوبی داشته است. قطعاً نکونام با تجربیاتش می تواند به موفقیت برسد و امیدوارم فولاد با این مربی روزهای خوبی را در پیش داشته باشد.

مهاجم فولاد خوزستان در خصوص قطع همکاری فولاد با افشین قطبی و نتایج نه چندان خوبی که این مربی گرفت، توضیح داد: قطبی مربی خوبی است و در چند کشور مختلف مربیگری نموده است. فولاد فصل قبل شرایط خاصی داشت و چند مربی هم برای این تیم زحمت کشیدند که باید از آنها تشکر کنم. هر بازیکن و مربی دوست دارد خودش و تیمش در سطح بالایی باشند، ولی همان طور که گفتم فولاد فصل قبل شرایط خاصی داشت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8831

به "بیت سعید: به خاطر مردم خوزستان در فولاد ماندم، نکونام با تجربیاتش می تواند به موفقیت برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت سعید: به خاطر مردم خوزستان در فولاد ماندم، نکونام با تجربیاتش می تواند به موفقیت برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید