لوچانو اسپالتی: ایکاردی درباره حرکات دروازه بان اودینزه مطالعه نموده بود، قادر به تصمیم گیری در لحظه مناسب نبودیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، لوچانو اسپالتی پس از پیروزی تیمش چاره ای غیر از تحسین کاپیتان ایکاردی نداشت.

لوچانو اسپالتی: ایکاردی درباره حرکات دروازه بان اودینزه مطالعه نموده بود، قادر به تصمیم گیری در لحظه مناسب نبودیم

به گزارش خبرنگاران ، لوچانو اسپالتی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل اودینزه در هفته شانزدهم رقابت های سری A ایتالیا از مائورو ایکاردی، کاپیتان گلزن نرآتزوری تجلیل کرد. سرمربی اینتر گفت: در بازی های اخیر ایکاردی فوق العاده ظاهر شده است. او به عنوان یک مهاجم مرکزی به خوبی کار تیم را تکمیل می نماید. در هر شرایطی و بدون توجه به عملکرد تیم، کاپیتان ما نشان داده از هر نظر چه مهاجم فوق العاده ای است. به نظرم مائورو در مورد حرکات دروازه بان حریف مطالعه نموده بود و می دانست او در ضربات پنالتی زودتر حرکت می نماید، بنابراین تصمیم گرفت چیپ بزند.

اسپالتی در ادامه گفت: به غیر از دقایق ابتدایی بازی در نیمه دوم که کمی نامتعادل ظاهر شدیم و راهمان را گم کردیم در سایر دقایق، بازی در کنترل ما بود. چند بار خیلی راحت توپ را از دست دادیم و این باعث شد هواداران کمی آزرده خاطر شوند. 4 یا 5 بار می توانستیم با ارسال پاس نهایی به گل برسیم اما قادر به انجام این کار و تصمیم گیری در لحظه مناسب نبودیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3150

به "لوچانو اسپالتی: ایکاردی درباره حرکات دروازه بان اودینزه مطالعه نموده بود، قادر به تصمیم گیری در لحظه مناسب نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوچانو اسپالتی: ایکاردی درباره حرکات دروازه بان اودینزه مطالعه نموده بود، قادر به تصمیم گیری در لحظه مناسب نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید