صیادمنش: کار کردن با شفر یک اتفاق خوب برای من است، به تصمیمات او اعتماد دارم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال استقلال این را که در ابتدای دوران فوتبالش با مربی چون وینفرد شفر کار می نماید، یک اتفاق خوب دانست.

صیادمنش: کار کردن با شفر یک اتفاق خوب برای من است، به تصمیمات او اعتماد دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، اللهیار صیادمنش، پدیده نیم فصل اول آبی پوشان درباره وضعیت استقلال، خودش و دیگر مسائل صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

وضعیت مصدومیتت چطور است؟

بعد از خاتمه مسابقات نیم فصل، مصدومیت جزئی داشتم که البته بیشتر به دلیل خستگی و فشردگی مسابقات و تمرینات بود. به اردوی تیم امید نیز رفتم و بعد از کسب اجازه، مرخصی گرفتم تا کمی استراحت کنم، چون بعد از یک نیم فصل پرفشار به چند روز استراحت احتیاج داشتم. این روزها شرایط خوبی دارم و برای شروع تمرینات کاملاً آماده هستم. همچنین برنامه اختصاصی را که وینفرد شفر برای بازیکنان در نظر گرفته است، روزانه بدون مشکل انجام می دهم تا تمرینات گروهی شروع گردد.

در نیم فصل اول به مرور به ترکیب اصلی اضافه شدی. از عملکرد خودت راضی هستی؟

همان گونه که انتظار داشتم، شفر به تدریج از من در ترکیب تیم بازی گرفت تا من با گذشت زمان با شرایط تیم آشنا شوم و بتوانم خودم را پیدا کنم. فکر می کنم با گذشت زمان بهتر در تیم جا افتادم و گلزنی هم کردم. گل زدن برای استقلال احساس خوبی دارد که صحبت کردن درباره آن بسیار سخت است. ما تماشاگران بزرگی داریم که وقتی آنها خوشحال می شوند، من هم خوشحال می شوم و امیدوارم باز هم آنها را شاد کنم.

کار با شفر چه تجربه ای به تو داده است؟

او واقعاً مسائل زیادی به من یاد می دهد. در نیم فصل اول نکات بسیاری را به من آموخت و در مسیر بسیار خوبی فرصت بازی کردن برای استقلال را می دهد. شفر نه تنها از نظر فنی، بلکه از نظر روحی - روانی نیز به من نکات مهمی را منتقل می نماید و کار کردن با این مربی برای من در ابتدای مسیر فوتبالم یک اتفاق بسیار خوب است.

چه نظری درباره گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا داری؟

همه تیم های گروه ما کار سختی دارند. همان گونه که ما می گوییم رقیبان بزرگ و سختی داریم، آنها نیز می دانند که با استقلال باید دیدار نمایند و قطعاً کار آنها هم آسان نیست. استقلال فصل گذشته صدرنشین گروه دشواری شد و سال جاری نیز همه کوشش ما این است که مرحله گروهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به مراحل بالاتر برسیم.

استقلال در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت؟

در هفته های خاتمهی نیم فصل اول، روند بسیار خوبی داشتیم. نه تنها در نتیجه گیری، بلکه در نمایش داخل زمین نیز بسیار موفق بودیم و روی دور برد قرار داشتیم. تمام کوشش ما و مجموعه باشگاه این است که نیم فصل دوم را با همین شرایط شروع کنیم و می خواهیم در نیم فصل دوم از هفته اول پر قدرت تر ظاهر شویم تا استقلال مدعی قهرمانی باشد.

استقلال در خط حمله مهاجمان زیادی دارد، نگران ترافیک خط حمله نیستی؟

نه اصلاً. من کار خودم را انجام می دهم و هر زمان که شفر بخواهد، آماده بازی کردن هستم. شفر همیشه به من لطف داشته و به تصمیمات سرمربی تیمم اعتماد کامل دارم و می دانم که همیشه در بهترین زمان از من بازی خواهد گرفت و من نیز برای موفقیت تیم کوشش خواهم کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3500

به "صیادمنش: کار کردن با شفر یک اتفاق خوب برای من است، به تصمیمات او اعتماد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش: کار کردن با شفر یک اتفاق خوب برای من است، به تصمیمات او اعتماد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید