51413 نفر برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام نموده اند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - به گفته دبیر ستاد انتخابات کشور در طول یک هفته ای که ثبت نام شوراهای اسلامی شهر انجام شد، 51413 نفر اقدام به ثبت نام نموده اند که تا این لحظه ثبت نام 46753 نهایی شده است.

51413 نفر برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام نموده اند

سید اسماعیل موسوی، با بیان اینکه ثبت نام افرادی که نهایی نشده است به علت ثبت نام در ساعات اخیر مستلزم آنالیز در فرمانداری ها است، اظهار کرد: مردان 88 درصد از داوطلبان را با 41306 نفر تشکیل می دهند و زنان 12 درصد از داوطلبان با 5516 نفر تشکیل می دهند.

وی که در خبر 21 شبکه اول سیما سخن می گفت، ادامه داد: برای هر یک از مراحل ثبت نام پیامک هایی از سوی ستاد انتخابات کشور به افراد ارسال می گردد و اینگونه از نهایی شدن ثبت نام باخبر می شوند.

موسوی اضافه نمود: 58 درصد از داوطلبان با مراجعه حضوری به فرمانداری ها، 19 درصد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، 12 درصد به وسیله رایانه های شخصی و 11 درصد به وسیله تلفن همراه اقدام به ثبت نام نموده اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه احراز هویت داوطلبان از روشهای مختلف ثبت احوال، بانک مرکز و تلفن همراه به صورت آنلاین انجام و احراز سایر مدارک در هیئت های اجرایی و فرمانداری ها آنالیز می گردد، توضیح داد: بیش از 50 درصد داوطلبان مدرک لیسانس و فوق لیسانس، درصدی دکتری و درصد کمتری تحصیلات حوزوی داشته اند.

همچنین وی این را هم گفت که حداقل مدرک برای شهرهای کمتر از 20 هزار نفر فوق دیپلم و برای شهرهای بالای 20 هزار نفر لیسانس بوده است.

موسوی در خاتمه گفت: مهلت ثبت نام حضوری هشت شب به خاتمه رسید البته کسانی که در ستاد ثبت نام حضور دارند و در نوبت ثبت نام هستند ثبت نام می شوند اما مهلت ثبت نام غیر حضوری تا 12 امشب است. روستاها نیز از 16 فروردین به مدت یک هفته ثبت نام می شوند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53013

به "51413 نفر برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "51413 نفر برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید