کوهیان: تیم ملی امید بسکتبال به اهدافش در ویلیام جونز رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم ملی امید بسکتبال ایران گفت: در مسابقات جام ویلیام جونز روی سکو نرفتیم اما از عملکردی که بازیکنان در طول رقابت ها داشتند راضی هستم.

کوهیان: تیم ملی امید بسکتبال به اهدافش در ویلیام جونز رسید

فرزاد کوهیان در گفت وگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی امید بسکتبال ایران در رقابت های جام ویلیام جونز به اهداف خود رسید؟ اظهار کرد: فکر می کنم ملی پوشان نسبت به آغاز تمرینات و مسابقات در تایوان، رشد خوبی را داشتند و حتی مربیان تیم هایی که آنجا بودند بارها گفتند که بازیکنان ایران بازی به بازی بهتر شده اند و حریف قابل احترامی هستند. هدف ما کسب تجربه بود که فکر می کنم به این مهم رسیدیم.

او ادامه داد: این بازیکنان وقتی در شرایط مسابقه قرار بگیرند می توانند از نظر روانی و فنی خود را بهتر نمایند و به گونه ای استعدادهایی که دارند را بیشتر استفاده می نمایند، این اتفاق می تواند در رشد آن ها تاثیر مستقیم داشته باشد، به طور کلی از عملکردی که بازیکنان در این مسابقات داشتند راضی هستم.

سرمربی تیم ملی امید بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه کسب شده رضایت دارد و با توجه به نتایج کسب شده بهتر نبود تیم امید در تورنمنت دیگری شرکت می کرد؟ اظهار کرد: ابتدا باید ببینیم تعریف ما از نتیجه چیست. اگر تنها نتایج مسابقات مد نظر باشد بلی پنجم شده ایم، اما اگر به مسابقات نگاه کنید برای مثال ما به تیم اول کره با 4 امتیاز اختلاف باختیم و تیم اول تایوان را شکست دادیم. شاید تعدادی از بازی ها را نبردیم اما کیفیت کار بازیکنان خوب بود.

او اضافه نمود: همچنین ما تیم ملی اردن را بردیم که تنها بازیکن آمریکایی خود را نیاورده بودند آن هم به دلیل اینکه بازی های باشگاهی او فعلا تمام نشده است. از نظر من بازیکنان رفته به رفته در این مسابقات ظرفیت های خود را بیشتر به نمایش گذاشتند و از آن ها راضی هستم، درست است که به سکو نرسیدیم اما موضوع مهم کسب تجربه بود که این اتفاق رخ داد و سطح خوب مسابقات به بازیکنان این اجازه را می داد که با همه توان بازی نمایند.

مربی تیم ملی بزرگسالان بسکتبال ایران درباره سطح رقابت های جام ویلیام جونز، گفت: سطح رقابت های ویلیام جونز همواره بالا بوده و تورنمنت ضعیفی نیست. تیم ها با سطح خوبی در این رقابت ها شرکت می نمایند، مخصوصا تیم هایی که با بازیکنان اصل خود می آیند کیفیت بازی ها را بالاتر می برند. کیفیت بازی ها خوب بود و بازیکنان ما در این رقابت ها می تواند به سطح بهتری از آمادگی برسند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10381

به "کوهیان: تیم ملی امید بسکتبال به اهدافش در ویلیام جونز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهیان: تیم ملی امید بسکتبال به اهدافش در ویلیام جونز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید