کلوپ: نمی توانیم همه بازی ها را زیبا ببریم، پیروزی مقابل شفیلد حق ما بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد که مصاف شاگردانش با شفیلد یونایتد در هفته ششم لیگ برتر انگلیس چندان تماشایی نبوده اما مردان او به هدف شان رسیدند.

کلوپ: نمی توانیم همه بازی ها را زیبا ببریم، پیروزی مقابل شفیلد حق ما بود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول امروز (شنبه) هفتمین برد متوالی اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را با یک گل در خانه شفیلد یونایتد کسب کرد تا روند بردهای متوالی اش در این فصل ادامه داشته باشد. لیورپول 70 دقیقه برای باز کردن دروازه میزبان سرسخت خود ناکام بود و در نهایت به لطف اشتباه فاحش دروازه بان این تیم پیروز به کسب 3 امتیاز مسابقه شد.

یورگن کلوپ سرمربی صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر پس از مسابقه به خبرنگاران گفت: برای ما این یک برد مهم بود. در این مسابقه موقعیت های گلزنی باورنکردنی داشتیم از جمله دو موقعیت مسلمی که در نیمه اول داشتیم و به هدر رفت. در نیمه دوم هم یک موقعیت داشتیم که تبدیل به گل شد. قبول دارم که چنین بازی هایی زیبا و تماشایی نیستند و در آنها باید سخت کوشش کنید تا نتیجه بگیرید.

کلوپ اضافه نمود: در چنین مسابقاتی نباید حریف را دست کم گرفت و ما هم موقعیت های خوبی داشتیم. این بازی از آن بازی هایی است که باید هر طور شده ببرید و خیلی هم به اینکه چطور باید ببرید فکر نکنید. یک تیم در این بازی لیاقت پیروزی داشت و آن تیم هم ما بودیم اما باید برای شفیلد یونایتد هم احترام قائل شد، چون واقعاً تیم سرسختی بود.

سرمربی آلمانی لیورپول با اعتراف به اینکه از عملکرد تیمش در استفاده از موقعیت ها در نیمه اول راضی نیست، ادامه داد: من ناراحت بودم و بین دو نیمه هم با بازیکنان مان در این باره حرف زدم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و لازم بود که یکسری کارها را تکرار و تکرار کنیم. شفیلد هر کاری که می توانست برای متوقف کردن ما انجام داد و به طرزی باورنکردنی جنگید. من از بازی تیمم راضی هستم، البته نه به طور کامل اما گاهی اوقات هم چنین اتفاقاتی رخ می دهد. ما امروز بهترین فوتبال مان را ارائه نکردیم اما برخی وقت ها مجبور می شوید که اینگونه بازی کنید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14668

به "کلوپ: نمی توانیم همه بازی ها را زیبا ببریم، پیروزی مقابل شفیلد حق ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: نمی توانیم همه بازی ها را زیبا ببریم، پیروزی مقابل شفیلد حق ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید