کاهش شمار قرنطینه شده ها در کره شمالی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رسانه های کره شمالی گزارش دادند شمار افرادی که در این کشور در قرنطینه بوده اند از 2280 نفر به حدود 500 تن کاهش یافته است.

کاهش شمار قرنطینه شده ها در کره شمالی

به گزارش ، رسانه های کره شمالی اعلام کردند در حال حاضر حدود 500 نفر در کره شمالی در قرنطینه باقی مانده اند. این آمار نشان می دهد شمار افرادی که در کره شمالی در قرنطینه بوده اند از 2280 نفر به حدود 500 تن کاهش یافته است.

کره شمالی به رغم قرنطینه مردم تاکید دارد تا به امروز هیچ موردی از ابتلا به کرونا در این کشور تایید نشده است.

پس از شیوع ویروس کرونا در ماه ژانویه، کره شمالی با قرنطینه هزاران نفر، اقدامات گسترده ای از جمله بستن مرز های زمینی و هوایی انجام داد.

پیش از این روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی مدعی شده بود مقامات کره شمالی به طور پنهانی به دنبال افزایش کمک های بین المللی برای افزایش ظرفیت درمانی و مقابله با ویروس کرونا هستند. این روزنامه مدعی شده بود بیماری همه گیر، نظام بهداشت و درمان این کشور را به خطر انداخته است.

شیوع ویروس کرونا از اواخر ماه دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین آغاز شده و در حال حاضر به 204 کشور و منطقه در جهان سرایت پیدا کرده است.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا به یک میلیون و 15 هزار و 667 نفر رسیده که 53 هزار و 200 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27434

به "کاهش شمار قرنطینه شده ها در کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش شمار قرنطینه شده ها در کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید