کارگروه ویژه حل مسائل صنعتگران چرداول ایلام تشکیل می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از تشکیل کارگروه ویژه بررسی مسائل صنعتگران شهرستان چرداول خبر داد.

کارگروه ویژه حل مسائل صنعتگران چرداول ایلام تشکیل می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، نورالدین محسنی امروز 19 خرداد 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه کارگروه صنایع دستی شهرستان چرداول برای اولین بار که با هدف بررسی و ارائه راهکار در جهت حل مسائل و نواقصات پیش روی صنعتگران به منظور تولید، عرضه و فروش محصولات صنایع دستی بود با حضور الیاس فتاحی فرماندار این شهرستان و دیگر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گشت.

او اضافه کرد: با تاکید فرماندار شهرستان چرداول مصوب شد که کارگروهی ویژه شناسایی و دسته بندی مسائل صنعتگران شهرستان با عضویت دستگاههای اجرایی مرتبط تشکیل شود تا مسائل مرتبط با قوانین موجود گردآوری کند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی ایلام با بیان اینکه از اصلی ترین مصوبات این جلسه رفع موانع تولید و مسائل کارگاه داران صنایع دستی بود، گفت: از دیگراهداف اصلی تشکیل این کارگروه تسریع در صدور مجوزهای مربوط به حوزه صنایع دستی است که با هماهنگی دستگاه های مرتبط در آینده ای نزدیک شاهد رونق در صنایع دستی و حضور گردشگران بی شمار در این منطقه باشیم.

محسنی با بیان اینکه کارگروه یاد شده در حال فعال شدن است، گفت: مسایل و مسائل صنعتگران در این زمینه توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چرداول پیگیری و برای رفع آنها توسط دستگاههای عضو کارگروه اقدام می شود.

او شرح داد: مقرر شد دستگاه های اجرایی نیازهای خود را در مناسبت های مختلف از کالاهای تولیدی و صنایع دستی شهرستان تهیه کنند تا کمکی به فروش صنایع دستی شود .

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33654

به "کارگروه ویژه حل مسائل صنعتگران چرداول ایلام تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه ویژه حل مسائل صنعتگران چرداول ایلام تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید