پورموسوی: بیش از هزار بازیکن را ارزیابی کردیم، باید از تورنمنت روسیه به بهترین شکل استفاده کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت که کادر فنی این تیم، بیش از هزار بازیکن را در این رده ارزیابی نموده است.

پورموسوی: بیش از هزار بازیکن را ارزیابی کردیم، باید از تورنمنت روسیه به بهترین شکل استفاده کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیداکبر پورموسوی در سرانجام اردوی تیم فوتبال جوانان گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و به بخش قابل توجهی از اهداف مان که بالا بردن آمادگی جسمی نفرات بود، دست یافتیم. خوشبختانه می توانم بگویم تقریباً به 70 درصد ترکیب موردنظرمان برای حضور در مسابقات مسکو رسیده ایم. اردوی بعدی ان شاءالله از 24 تا 31 اردیبهشت در اهواز برگزار می گردد که طی آن دو مسابقه تدارکاتی را در پیش خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال جوانان درباره نحوه انتخاب بازیکنان این تیم گفت: می توانم بگویم تقریباً هزار بازیکن را آنالیز کردیم که از این بین، نام 833 بازیکن را رسماً ثبت و اعلام کردیم. من و دستیارانم کوشش کردیم همه این بازیکنان را در مسابقات مختلف از نزدیک ببینیم و ارزیابی کاملی داشته باشیم. در واقع هدف این بود که شایسته ترین نفرات این رده سنی را در کل کشور ببینیم و به واقع بهترین ها را انتخاب کنیم.

پورموسوی با بیان اینکه بعید است بازیکنی در این مقطع دیده نشده باشد، توضیح داد: هرچند ممکن است بعضی نفرات مصدوم یا محروم بوده باشند یا اینکه شرایط بازیکن در مقاطع مختلف ممکن است تغییر کند. با این وجود فکر می کنم تیم فعلی متشکل از بهترین های کشور بوده و از ظرفیت بالایی برخوردار است. همچنان به روند شناسایی نفرات ادامه می دهیم و در اردوهای بعدی هم کوشش می کنیم شرایط تمامی بازیکنان شایسته را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی درباره انتخاب نفرات نهایی برای حضور در مسابقات روسیه گفت: ما تمایل داشتیم حداقل با 23 بازیکن وارد رقابت ها شویم، چرا که این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است. بازیکنان تیم ما هم به تجربه بیشتری احتیاج دارند و این تجربه بین المللی می تواند برای آنها اهمیت زیادی داشته باشد. از سوی دیگر با توجه به فشردگی مسابقات، به نفرات بیشتری احتیاج داریم. با این وجود طبق قوانین بازی ها تنها ثبت نام 20 بازیکن ممکن است و بر همین اساس نمی توانیم نفرات بیشتری به همراه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اعلام کرد: امیدوارم اردوی بعدی هم به خوبی برگزار گردد و بتوانیم با آمادگی کامل برای حضور در مسابقات روسیه آماده شویم. این تورنمنت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند به تیم ما برای کسب تجربه بین المللی یاری کند. به همین دلیل می خواهیم به بهترین شکل از این تورنمنت استفاده کنیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7335

به "پورموسوی: بیش از هزار بازیکن را ارزیابی کردیم، باید از تورنمنت روسیه به بهترین شکل استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: بیش از هزار بازیکن را ارزیابی کردیم، باید از تورنمنت روسیه به بهترین شکل استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید