پروین: برای موفقیت تیم امید همه باید یاری نمایند به ویژه باشگاه ها، سازمان لیگ و فدراسیون لیگ را تعطیل نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد برای موفقیت تیم فوتبال امید ایران در بازی های انتخابی المپیک 2020 باید همه دست به دست هم بدهند.

پروین: برای موفقیت تیم امید همه باید یاری نمایند به ویژه باشگاه ها، سازمان لیگ و فدراسیون لیگ را تعطیل نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی پروین در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید کشورمان گفت: ما الان به بچه ها هم گفتیم برای موفقیت باید دست به دست هم بدهیم. ما که نقشی نداریم، ولی یاری می کنیم. باید دست به دست هم بدهیم تا بعد از 40 سال این تیم به المپیک برود. همه باید یاری نمایند مخصوصاً باشگاه ها. فکر می کنم اگر همه یاری و همراهی نمایند این تیم می تواند به المپیک برود. این تیم چیزی کم ندارد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه اضافه کرد: باید خیلی مراقبت نمایند، یکی از چیزهایی هم که باید مراقبت نمایند همین موبایل هاست! من فقط از این می ترسم! سازمان لیگ و فدراسیون اگر شده لیگ را تعطیل نمایند باید بازیکنان را به تیم امید بدهند، چون این تیم خوب است و می تواند به المپیک برود.

وی در خصوص سرمربیگری حمید استیلی در تیم امید توضیح داد: الان جای فرهاد مجیدی خالی بود، چون او هم خیلی برای این تیم زحمت کشیده است. خیلی دلم می خواست او هم کنار استیلی باشد، اما بالاخره اختلاف نظرهایی وجود داشت. حمید هم چندین سال است مربیگری می نماید و به نظرم کسانی که فوتبالیست بودند، راحت تر می توانند تیم را راهنمایی نمایند. استیلی یاری های خوبی مثل شاهرودی و امامی فر را هم دارد.

پروین در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه چطور باید فضای مجاری و موبایل بازیکنان توسط کادر فنی تیم امید کنترل گردد، گفت: دیگر سراغ این سؤال ها نروید!

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19144

به "پروین: برای موفقیت تیم امید همه باید یاری نمایند به ویژه باشگاه ها، سازمان لیگ و فدراسیون لیگ را تعطیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروین: برای موفقیت تیم امید همه باید یاری نمایند به ویژه باشگاه ها، سازمان لیگ و فدراسیون لیگ را تعطیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید