پرسپولیس رکورد زد: کمترین باخت در لیگ برتر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پرسپولیس که این فصل تنها یک باخت (مقابل فولاد) داشته، حتی در صورت از دست دادن 3 امتیاز بازی با پارس جنوبی در هفته آخر باز هم از تمام تیم های ادوار گذشته لیگ برتر کمتر شکست خورده و رکورددار خواهد ماند.

پرسپولیس رکورد زد: کمترین باخت در لیگ برتر

پرسپولیس رکورد زد: کمترین باخت در لیگ برتر

هر چند تساوی پرسپولیس و ماشین سازی برای قهرمانی قرمزها کافی نبود ولی آنها رکورد دیگری را در لیگ برتر به نام خود ثبت کردند. تا پیش از این کمترین تعداد شکست یک تیم در یک فصل، 3 باخت بود.

استقلال در لیگ های سوم و پنجم، پاس در لیگ های اول و سوم، پرسپولیس در لیگ سیزدهم و استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم تیم هایی هستند که یک فصل از لیگ را با 3 شکست به سرانجام رساندند. حالا هم گل دقایق سرانجامی علی علیپور مقابل ماشین سازی باعث شده روند شکست ناپذیری پرسپولیس در فاصله یک هفته به سرانجام رقابت ها حفظ گردد.

پرسپولیس که این فصل تنها یک باخت (مقابل فولاد) داشته، حتی در صورت از دست دادن 3 امتیاز بازی با پارس جنوبی در هفته آخر باز هم از تمام تیم های ادوار گذشته لیگ برتر کمتر شکست خورده و رکورددار خواهد ماند.

البته امکان دارد تیم برانکو در این رکورد یک شریک هم داشته باشد. سپاهان تا سرانجام هفته بیست و نهم فقط به تراکتورسازی و استقلال باخته و در صورت حفظ روند شکست ناپذیری اش و در صورتی که پرسپولیس به پارس جنوبی ببازد، در رکورد شکست ناپذیرترین تیم های تاریخ لیگ برتر با پرسپولیس شریک خواهد شد.

11 - 220

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7523

به "پرسپولیس رکورد زد: کمترین باخت در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس رکورد زد: کمترین باخت در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید