واکنش اتحادیه اروپا به تحریم ظریف از سوی آمریکا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد با وجود تحریم وزیر امور خارجه ایران از سوی آمریکا همچنان به همکاری دیپلماتیک با وی ادامه خواهد داد.

واکنش اتحادیه اروپا به تحریم ظریف از سوی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، کارلوس مارتین روییز از مقامات سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا روز پنج شنبه در یک نشست اظهار داشت با وجود تحریم محمدجواد ظریف از سوی دولت آمریکا، اتحادیه اروپا همکاری های دیپلماتیک خود با وزیر خارجه ایران را قطع نخواهد کرد.

این دیپلمات اروپایی با ابراز تأسف از تصمیم دولت آمریکا برای تحریم وزیر امور خارجه ایران به خبرنگاران گفت: ما به همکاری با آقای ظریف که بالاترین دیپلمات ایرانی است ادامه می دهیم و حفظ کانال های دیپلماتیک با ایران را بسیار مهم می دانیم.

وزارت خزانه داری آمریکا در نخستین ساعات بامداد روز پنج شنبه به وقت تهران، محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران را در لیست تحریم های خود قرار داده است.

محمد جواد ظریف در واکنش به این اقدام آمریکا با انتشار توئیتی اظهار داشت: این تحریم هیچ اثری روی من ندارد.

وی در این پیغام توئیتری توضیح داد: ایالات متحده گفته است که من را به عنوان سخنگوی اصلی ایران در سراسر جهان تحریم نموده است. واقعیت آن قدر دردناک و سخت است؟ این تحریم بر من یا خانواده ام هیچ اثری نخواهد داشت، چون من خارج از ایران هیچ دارایی یا منافعی ندارم. از اینکه من را تهدید بزرگی برای اهداف خودتان می دانید، متشکرم.

.+

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10736

به "واکنش اتحادیه اروپا به تحریم ظریف از سوی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اتحادیه اروپا به تحریم ظریف از سوی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید