هومن سیدی: چطور ممکن است که با داشتن پروانه نمایش همچنان بلاتکلیف بمانیم؟!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - هومن سیدی با اعتراض به تعویق پخش سریال قورباغه بیان نمود که چطور ممکن است که با داشتن پروانه نمایش همچنان بلاتکلیف بمانیم.

هومن سیدی: چطور ممکن است که با داشتن پروانه نمایش همچنان بلاتکلیف بمانیم؟!

هومن سیدی با انتشار متنی از به تعویق افتادن مجدد در پخش سریال نمایش خانگی قورباغه تا دی ماه خبر داد و در واکنش نسبت به بلاتکلیفی زمان پخش سریال نوشت: سلام به مردم شریف ایران، من نزدیک به سه سال از زندگی حرفه ای و شخصیم رو برای ساخت قورباغه گذاشتم. فقط و فقط به دلیل ارزش و احترامی که برای مردم نازنین و حرفه ام قائل بودم و هستم بهترین روزهای عمرم را برای این کار صرف کردم.

یک تیم تمام حرفه ای؛ برای رسیدن یک نتیجه قابل قبول تمام تلاششون رو کردن تا سریالی در شان و شخصیت مخاطب رو بسازند. اینکه پیروز بوده ایم یا خیر، بحثی موکول به بعد از پخش است. و اما پخش.

قابل ذکر است که در جریان باشید این سریال مدتی است که آماده پخش بوده و به دلایلی نامعلوم به تعویق افتاده. به هر ترتیب اعلام رسمی پخش به آبان موکول شد؛ که باز به دلایلی ارشاد از ما درخواست کرد که تاریخ پخش را به آذر موکول کنیم، که در نهایت دلخوری به حق مخاطبان را در پیش داشت که تیم سریال را بی برنامه خطاب کرده اند.

و اکنون در این لحظه تهیه کننده محترم به بنده رسما اعلام کرده که مجدد امکان پخش در آذر هم وجود ندارد و ما باید به خواسته ارشاد پخش رو به اول دی ماه موکول کنیم.

چرا؟ من و تهیه کننده بسیار زیاد حسن نیت خود را اثبات کردیم و با شورای پروانه نمایش کمال همکاری را داشتیم. فقط و فقط به دلیل اینکه زحمت چند ساله این تیم دیده شود و مردم بتوانند این سریال را ببینند.

جناب آقای انتظامی؛ لطفا جوابی صریح به بنده و مخاطبان بدهید. چطور ممکن است که ما با داشتن پروانه نمایش از شورای محترم همچنان بلاتکلیف بمانیم؟ ما مجبوریم تاریخ پخش را به اول دی ماه موکول کنیم. کسی هست که این اطمینان را بدهد که دی به بهمن یا اسفند یا به هر ترتیبی به سال بعدی موکول نخواهد شد؟ لطفا بفرمایید در این لحظه سریال قورباغه توقیف شده است یا خیر؟

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44980

به "هومن سیدی: چطور ممکن است که با داشتن پروانه نمایش همچنان بلاتکلیف بمانیم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هومن سیدی: چطور ممکن است که با داشتن پروانه نمایش همچنان بلاتکلیف بمانیم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید