هواوی میت ایکس نخستین گوشی تاشو در بازار دنیا می گردد؟ ، از اینترنت 5G تا شارژ پر سرعت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گوشی هواوی میت ایکس که نخستین گوشی تاشو یا منعطف این برند چینی است احتمالا به سیستم شارژ سریع و اینترنت 5G مجهز خواهد بود.

هواوی میت ایکس نخستین گوشی تاشو در بازار دنیا می گردد؟ ، از اینترنت 5G تا شارژ پر سرعت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی میت ایکس یکی از جدیدترین کوشش های غول فناوری چین است تا با مسائل موجود مبارزه کند. اکنون و در شرایطی که هواوی برای ثبت گواهینامه شارژ پر سرعت خود اقدام نموده ، اطلاعاتی از وضعیت این گوشی منتشر شده است.

بر اساس این اطلاعات، احتمالا با دو نسخه از میت ایکس رو به رو خواهیم بود که یکی از این نسخه ها پیشرفته تر و دیگری استاندارد است البته این موضوع کاملا در حد شایعه است و هنوز تا تایید فاصله زیادی دارد. گوشی هواوی میت ایکس که با شماره مدل TAH-AN00 ثبت شده است، دارای یک آداپتور برق جدید است که احتمالا همان شارژر40 واتی نخواهد بود که با میت 20 ایکس رونمایی می گردد. درواقع این شارژر قوی تر و 65 واتی خواهد بود.

پیشبینی می گردد این آداپتور از دستگاه هایی مانند میت 20 پرو و پی سی پرو پشتیبانی کند چرا که هر دو از Super سوپر شارژ 40 واتی پشتیبانی می نمایند. هواوی در شرایطی برای ارائه هرچه سریعتر گوشی تاشو خود کوشش می نماید که گلکسی تاشو به عنوان نخستین گوشی تاشو سامسونگ نتوانست از آزمون مطبوعاتی خود سربلند بیرون بیاید و تا ماه ژوئیه به مدتی نامعلوم، از گردونه ورود به بازار خارج شد.

درواقع قرار بود گوشی های هوشمند سامسونگ را به عنوان نخستین گوشی هوشمند تاشو در دنیا بشناسیم اما پیشبینی می گردد میت ایکس از سامسونگ و دیگر رقبا سبقت بگیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8766

به "هواوی میت ایکس نخستین گوشی تاشو در بازار دنیا می گردد؟ ، از اینترنت 5G تا شارژ پر سرعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی میت ایکس نخستین گوشی تاشو در بازار دنیا می گردد؟ ، از اینترنت 5G تا شارژ پر سرعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید