هندبال بانوان شاهرود قهرمان لیگ یک کشور شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مریم رضائیان در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه لیگ دسته یک باشگاه های کشور روز گذشته با حضور 10 تیم در شاهرود به پایان رسید، اعلام کرد: پس از شناسایی چهره چهار تیم راه یافته به ملاقات نیمه نهایی، رقابت های این دور نیز برگزار و در نهایت تیم شاهرود توانست قهرمان این رقابت ها گردد.

هندبال بانوان شاهرود قهرمان لیگ یک کشور شد

وی با بیان اینکه شاهرود با قهرمانی در این رقابت ها جواز حضور در لیگ برتر را برای نخستین بار در این رشته ورزشی به دست آورد، ابراز کرد: در واپسین مسابقه این دوره از رقابت ها به میزبانی شاهرود، تیم این شهر پیروز شد با نتیجه 33 بر 29 تیم تهران را شکست داده و قهرمان این دوره گردد.

رئیس هیئت هندبال استان سمنان گفت: در بازی رده بندی هم دو تیم ملایر و گچساران رودر روی هم قرار گرفتند که تیم ملایر با نتیجه 36 بر 25 پیروز این رقابت شد و در رده سوم ایستاد به این ترتیب شاهرود، تهران و ملایر به ترتیب تیم های اول تا سوم این رقابت ها شناخته شدند.

رضائیان با بیان اینکه برنامه ریزی برای حضور تیم شاهرود در رقابت های لیگ برتر صورت خواهد گرفت، تاکید نمود: امیدواریم با حمایت هایی که از این تیم می گردد، بتوانیم شاهد رشد و پیروزیت های این تیم شایسته باشیم.

به گزارش خبرنگاران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در سرانجام این رقابت ها با صدور پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم شاهرود نوشت: بانوان غیور و شایسته تیم شاهرود به عنوان نماینده استان سمنان با درخشش خیره کننده خود در رقابت های لیگ دسته یک کشور برای اولین بار در سطح استان افتخارآفرین شدند و برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش استان سمنان افزودند.

مصطفی مرادی گفت: اصالتاً از طرف خود و نیابتاً از طرف جامعه ورزش و جوانان این پیروزیت غرورانگیز را به مردم عزیز و شریف استان سمنان به ویژه جامعه هندبال و مردم خوب و شایسته شاهرود تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات تمامی دست اندرکاران، مربیان و بازیکنان این تیم بابت این پیروزی عظیم قدردانی می کنم و از خداوند منان توفیقات هرچه بیشتر فرزندان شایسته ایران اسلامی را خواستارم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50258

به "هندبال بانوان شاهرود قهرمان لیگ یک کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال بانوان شاهرود قهرمان لیگ یک کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید