هتل فرودگاه Crowne Plaza چانگی ده سالگی خود را جشن می گیرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هتل فرودگاه چانگی در سنگاپور به مناسبت جشن ده سالگی خود رقابتی بین المللی برگزار خواهد کرد.

هتل فرودگاه Crowne Plaza چانگی ده سالگی خود را جشن می گیرد

هتل فرودگاه Crowne Plaza چانگی در سنگاپور به مناسبت جشن ده سالگی خود رقابتی جهانی برگزار خواهد کرد. مسافران این هتل فرودگاه از سراسر جهان می توانند در این مسابقه بین المللی به رقابت بایکدیگر بپردازند. جوایز این مسابقه یک میلیون هزینه اشتراک استفاده از هتل های IHG، پروازهای رایگان، استفاده از هتل و استخر فرودگاه و بسیاری امتیازات ویژه دیگر را شامل می شود.

برای شرکت در این مسابقه از تاریخ 9 آوریل تا 15 می 2018 می توانید از طریق وب سایت هتل ثبت نام و به چندین سوال ساده پاسخ دهید. برنده نهایی در تاریخ 28 می 2018 معرفی خواهد شد. مسافران خارجی و مهمانان محلی که در هتل اقامت دارند نیز از هدایای ویژه ای در طول ماه می و ژوئن برخوردار خواهند شد.

بورنو کریستول مدیر هتل فرودگاه Crowne Plaza چانگی می گوید:

از روزی که ما شروع به کار کردیم، تجربیات متنوعی برای مسافران و مهمان خود فراهم کردیم. مهمانان ما به هتلی نیاز دارند که برای زندگی و انجام فعالیت های تجاری مناسب باشد. ما با تمامی امکانات به آن ها خدمت رسانی می کنیم. ما ده سالگی هتل فرودگاه را همراه با مهمانان خود جشن می گیریم و خرسندیم که آن ها نیز در این شادی از ما حمایت می کنند. ما نیز قصد داریم از حمایت آن ها قدردانی کنیم.

از آنجایی که امسال ده ساله می شویم و برای سال چهارم پیروز شده ایم تا عنوان برترین فرودگاه جهان را کسب کنیم به شدت خرسند هستیم. این جشن سخت کوشی تیم ما را معرفی خواهد کرد. تلاش های خستگی ناپذیر تیم ما منجر به این پیروزیت جهانی شد. ما تلاش خواهیم کرد تا منعطف تر شویم و با قدرت بیشتری ادامه می دهیم. من از این فرصت برای تشکر و سپاس از تمامی مسافرانمان، هتل های IHG، گروه فرودگاه چانگی و همه کسانی که ما را حمایت کردند، استفاده می کنم.

این فرودگاه امسال برای چهارمین سال متوالی در جوایز فرودگاه جهانی، بهترین هتل فرودگاه جهان و آسیا شناخته شد. جوایز فرودگاه جهانی در استکهلم سوئد یکی از معتبرترین جوایز برای تعیین برترین فرودگاه های جهان است. این هتل فرودگاه نیز در لیست معرفی شده از این جوایز در تاریخ 21 مارس در بالاترین رتبه قرار گرفت. رای گیری برای تعیین برترین فرودگاه با استفاده از حدود 13 میلیون پرسشنامه انجام شد و بیش از 100 فرودگاه از تاریخ آگوست 2017 تا فوریه 2018 در رقابت جوایز فرودگاه جهانی شرکت کردند.

ادوارد پلیستد مدیر جوایز فرودگاه جهانی در این باره می گوید:

فرودگاه Crowne Plaza چانگی پیروزیت قابل توجهی داشته و برای چهارمین سال متوالی عنوان بهترین فرودگاه جهانی را کسب کرده است. این هتل فرودگاه رقابت سختی با سایر فرودگاه ها در بخش های مختلف داشته و عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده است. ما به آن ها تبریک می گوییم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18571

به "هتل فرودگاه Crowne Plaza چانگی ده سالگی خود را جشن می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل فرودگاه Crowne Plaza چانگی ده سالگی خود را جشن می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید