نیویورک پیشتاز استفاده از فناوری های هوشمند در حوزه املاک می گردد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهر نیویورک یکی از نخستین شهرهای دنیا بود که تصمیم گرفت از تکنولوژی برای توسعه فعالیت های حوزه املاک استفاده کند. این تکنولوژی ها از طبقه بندی اطلاعات تا دسته بندی جدیدترین داده ها گسترده اند.

نیویورک پیشتاز استفاده از فناوری های هوشمند در حوزه املاک می گردد؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نیویورک در حوزه املاک و مستغلات برنامه ریزی جدید و خیره نماینده ای دارد. این برنامه ریزی شامل دسته بندی همه املاک در فایل های الکترونیک، ایجاد فایل های ویژه برای خانه های فوق پیشرفته و سرمایه گزاری در حوزه خانه های هوشمند است.

اخیرا یک سیستم املاک تمام هوشمند در نیویورک ایجاد شد که می تواند به عنوان رهبر توسعه املاک در سراسر دنیا در نظر گرفته گردد. این سیستم با یاری از تکنولوژی های هوشمند دستیار صوتی گوگل و دستیار آمازون می تواند شرایط بازدید مجازی ویژه ای برای کاربران حضوری یا غیرحضوری ایجاد کند که خانه های دلخواه خود را سریعتر انتخاب نمایند.

در این سیستم املاک نقشه گوگل نقشی کلیدی ایفا می نماید اما جالب است بدانید این مرکز املاک برای موفقیت خود با برنامه نویسان و سرمایه گذاران برتر حوزه فناوری همکاری نموده است. همانطور که نیک رومیتو ، مدیر ارشد اجرایی این پروژه می گوید سیستم هوشمند یافتن خانه در نیویورک به چیزی فراتر از اپلیکیشنی ساده تبدیل خواهد شد.

جالب است بدانید این پروژه که با نام متا پروپ شناخته می گردد دارای 12 آزمایشگاه ویژه برای توسعه فناوری های فعلی املاک و مستغلات است. نمایشگاه این پروژه حدود 3 ماه اجرایی شده است و بیش از 9/6 میلیارد دلار طی سال گذشته در فناوری املاک و مستغلات سرمایه گذاری نموده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12889

به "نیویورک پیشتاز استفاده از فناوری های هوشمند در حوزه املاک می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک پیشتاز استفاده از فناوری های هوشمند در حوزه املاک می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید