نهایی شدن ترکیب تیم ملی شمشیربازی برای مسابقات کسب امتیاز المپیک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، رقابت های تأثیر گذار در امتیاز المپیکی شمشیربازان برای المپیک 2020 توکیو از مسابقات جایزه بزرگ کره جنوبی (6 تا 8 اردیبهشت ماه) شروع شد اما از آنجا که این رقابت ها تنها در بخش انفرادی برگزار می شد، تیم اعزامی ایران با ترکیبی سه نفره شامل مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری در مسابقات شرکت داشت.

نهایی شدن ترکیب تیم ملی شمشیربازی برای مسابقات کسب امتیاز المپیک

این در حالی است که دیگر رقابت های پیش روی شمشیربازی که در تقویم فدراسیون جهانی برای اسلحه سابر نهاده شده است، همزمان در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می گردد. به همین دلیل تیم ایران که کسب سهمیه تیمی المپیک را در برنامه دارد، باید با ترکیبی کامل در آنها شرکت داشته باشد.

به همین دلیل رقابت های انتخابی برای مشخص نفر چهارم تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برگزار گردید. در این مسابقات محمد فتوحی در رده نخست نهاده شد و نیما زاهدی، فرزاد باهر ارسباران و امیرحسین شاکری هم به ترتیب در رده های دوم تا چهارم ایستادند.

بدین ترتیب محمد فتوحی به عنوان نفر چهارم در ترکیب تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر و در کنار مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری نهاده شد. این تیم با همین ترکیب در مسابقات جام جهانی اسپانیا و جایزه بزرگ مسکو حضور پیدا می نماید.

پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در مصاحبه با خبرنگار ضمن اعلام این خبر گفت: عملکرد شمشیربازان در این دو رویداد برای مشخص ترکیب تیم اعزامی به مسابقات بعد ملاک عمل قرار خواهد گرفت. هدف ما کسب سهمیه تیمی برای المپیک توکیو است و به همین منظور باید بهترین ها در مسابقات انتخابی در اختیار داشته باشیم.

رقابت های شمشیربازی جام جهانی اسپانیا 20 تا 22 اردیبهشت ماه در مادرید اسپانیا برگزار می گردد. تیم ملی ایران پنجشنبه پیش رو راهی محل برگزاری این رقابت ها می گردد. رقابت های جایزه بزرگ مسکو هم 3 تا 5 خردادماه برگزار می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7187

به "نهایی شدن ترکیب تیم ملی شمشیربازی برای مسابقات کسب امتیاز المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهایی شدن ترکیب تیم ملی شمشیربازی برای مسابقات کسب امتیاز المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید