نشست روسای پارک های فناوری سراسر کشور برگزار می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، سی و نهمین نشست روسای پارک های فناوری کشور، 22 خردادماه همزمان با هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019)، واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

نشست روسای پارک های فناوری سراسر کشور برگزار می شود

در این نشست ضمن بررسی آخرین تحولات در حوزه پارک های فناوری، رئیس پارک فناوری پردیس و روسای پارک های علم و فناوریِ زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به ارائه نقطه نظرات و دغدغه های خود پیرامون توسعه فناوری و کمک به کارآفرینی و نوآوری می پردازند.

همچنین با توجه به برگزاری اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه (APIF) در نمایشگاه اینوتکس، رؤسای پارک های فناوری سراسر کشور در پنل مربوطه با عنوان policymaking practices to support technology parks and incubation centers حضور پیدا می کنند.

بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه، از جمله استارتاپ ها، شرکت های فناور و دانش بنیان، شتابدهنده ها، صندوق های جسورانه، پارک های فناوری، تجربه فناوری، کافه سرمایه و …، و نیز حضور در اختتامیه مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه، سرانجام بخش این نشست خواهد بود.

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019)، توسط پارک فناوری پردیس، از تاریخ 19 الی 22 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8256

به "نشست روسای پارک های فناوری سراسر کشور برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست روسای پارک های فناوری سراسر کشور برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید