نام استقلال بزرگترین برگ برنده است، مجیدی برادری اش را ثابت کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اصغر طالب نسب بازیکن پیشین استقلال در گفتگو با خبرنگاران گفت: استقلال در تاریخ حیات خود بالا و پایین زیاد دیده و روزهای بد و خوب را به دفعات تجربه کرده است. اما چنین شرایطی در این تیم کاملاً بی سابقه است. اختلافاتی که امروز در بدنه این باشگاه ایجاد شده بزرگ ترین مانع برای پیشبرد اهداف است. در روزهایی که رقبا برای بستن یک تیم قدرتمند برای فصل بعد تلاش می کنند، متأسفانه تا به امروز اقدامی برای تمدید قرارداد با بازیکنان خودی انجام نشده است.

نام استقلال بزرگترین برگ برنده است، مجیدی برادری اش را ثابت کرد

وی اضافه نمود: مجیدی این روزها خیلی بیشتر از یک سرمربی برای تیمش زحمت می کشد و برادری اش را به استقلال ثابت کرد؛ و امیدوارم مزد تلاش هایش را همراه با تیم بگیرد.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به دیدار پیش روی این تیم مقابل آلومینیوم گفت: مجذوب کننده ترین بخش این دیدار تقابل علیرضا منصوریان با استقلال و آن هم با هدایت فرهاد مجیدی است. به جز آن، این دیدار از حساسیت بالای جدولی هم برخوردار است و قطعاً بازیکنان دو تیم مقابل هم انگیزه های زیادی دارند. برگ برنده آلومینیوم میزبانی است و برگ برنده استقلال هم استقلال بودن است؛ که به نظرم این یک برگ برنده دائمی برای این تیم است.

طالب نسب شرح داد: بعد از 3 پیروزی متوالی در هفته های اخیر آن هم با وجود انبوهی از مسائل، سطح توقع از تیم بالا رفته و انتظار می رود آبی پوشان در اراک هم به پیروزی برسند. اتفاقی که خیلی هم دور از دسترس نیست و بر و بچه های استقلال می توانند با کسب هر 3 امتیاز به تهران بازگردند.

هافبک پیشین تیم های سپاهان و استقلال در خصوص بیشتر بودن احتمال قهرمانی کدام تیم در پایان فصل گفت: آنچه مسلم است این است که به احتمال قوی قهرمان از بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس خواهد بود، اما واقعاً زود است که از الان بخواهیم یکی از این دو تیم را قهرمان بدانیم. هنوز بازی های نسبتاً زیادی تا پایان فصل باقی است و هر اتفاقی ممکن است در این بازی ها روی دهد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60484

به "نام استقلال بزرگترین برگ برنده است، مجیدی برادری اش را ثابت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام استقلال بزرگترین برگ برنده است، مجیدی برادری اش را ثابت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید