مالک رم خواستار استخدام آلگری شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تازه ترین اخبار رسانه های ایتالیایی از تمایل باشگاه رم به جذب سرمربی تیم فوتبال یوونتوس حکایت دارد.

مالک رم خواستار استخدام آلگری شد

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس که در خاتمه فصل جاری به دوران 5 ساله حضورش در این تیم خاتمه می دهد، به کاندیدایی غیرمنتظره برای راهنمایی تیم فوتبال آ اس رم تبدیل شد و شنیده ها حکایت از آن دارد که جیمز پالوتا مالک باشگاه رم نیز خواستار استخدام این مرد ایتالیایی است.

دو نشریه مساجرو و کوریره دلواسپورت گزارش نموده اند که آلگری - کسی که بعد از اختلاف نظر با مدیران یووه این تیم را ترک خواهد نمود - به اصلی ترین گزینه جانشینی کلودیو رانیری در خاتمه فصل تبدیل شده است و امکان دارد دوران مربیگری اش را از تابستان همین سال جاری در استادیو المپیکو ادامه دهد.

آلگری طبق توافق دوجانبه با یوونتوس این تیم را ترک می نماید و این بدان معناست که استخدام او برای رم هزینه ای نخواهد داشت.

پیش از این از مائوریتزیو ساری سرمربی چلسی و جان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا به عنوان گزینه های اصلی راهنمایی رم یاد می شد اما جدایی آلگری او را به گزینه اصلی رمی ها تبدیل نموده است. در همین حال گفته می گردد که رفتن یا نرفتن آلگری به رم به این بستگی دارد که رم بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد یا نه، اتفاقی که بعد از تساوی بدون گل شب گذشته (شنبه) رمی ها در خانه ساسولو غیرمحتمل به نظر می رسد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7831

به "مالک رم خواستار استخدام آلگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک رم خواستار استخدام آلگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید