لغو آهنگ پیشواز ایرانسل به روش های مختلف

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شاید شما هم یکی از مشترکان ایرانسل باشید و بخواهید آهنگ پیشواز سیمکارت خود را تغییر دهید. سرویس آهنگ پیشواز در سالهای اخیر بین مشترکان اپراتورهای مختلف تلفن همراه محبوب شده اند. در این مطلب قصد داریم روش های لغو آهنگ پیشواز ایرانسل را معرفی کنیم. با ادامه مطلب همراه باشید.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل به روش های مختلف

آهنگ پیشواز

تأثیرات تکنولوژی حتی بر روی بوق انتظار تماس های تلفنی هم به چشم می خورد. در زمانی نه چندان دور تنها یک صدای بوق تعیین و آشنا برای همه، هنگام برقراری تماس های تلفنی و در لحظه انتظار برای پاسخگویی مخاطب پخش می شد ولی در حال حاضر شما می توانید با صرف هزینه اندکی این صدای بوق تکراری را عوض نموده و آهنگ و آوای مورد علاقه خود را هنگام انتظار تماس برای مخاطبانتان پخش کنید. البته شاید در ظاهر امر، این ویژگی امکان جذابی باشد که شما قادر به استفاده از آن هستید ولی در بعضی موارد این ویژگی برای شما یا مخاطبانتان آزار دهنده خواهد بود، به خصوص هنگامی که بدون اطلاع شما آهنگ پیشوازی توسط اپراتورها مثلاً اپراتور ایرانسل برایتان فعال شده و این آهنگ پیشواز باعث کسر اعتبار از حسابتان می گردد.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با استفاده از کد دستوری

روش اول لغو آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده از کد دستوری یا همان کد ussd است. در این روش ابتدا شما احتیاج دارید که کد آهنگ پیشوازی که در حال حاضر بر روی خط ایرانسل شما فعال است را بدانید. برای پیدا کردن کد آهنگ مورد نظر در سرویس پیشواز ایرانسل، کد دستوری #2*777* را از گوشی خود و با خط ایرانسلتان شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد، پیغامکی حاوی کد آهنگ پیشواز مورد نظر برایتان ارسال شده و اگر دارای آلبوم آهنگ های پیشواز باشید، کد تمامی آهنگ های موجود در آلبوم برای شما ارسال خواهد شد که شما می توانید هر کدام از این آهنگ ها را بنا به میلتان لغو کنید.

پس از دریافت کد آهنگ پیشواز مورد نظرتان باید دوباره کد دستوری زیر را به همراه کد آهنگ پیشواز شماره گیری کنید. یعنی اگر کد آهنگ پیشواز شما 12345 است به صورت زیر عمل کنید:

12345#*5*777*

پس از وارد کردن کد بالا در گوشی خود روی گزینه برقراری تماس ضربه بزنید تا عملیات لغو آهنگ پیشواز انجام پذیرد.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با ارسال پیغامک

در روش ارسال پیغامک برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل می توانید هم با داشتن کد آهنگ پیشواز مورد نظر اقدام به لغو آن نموده و هم بدون دانستن کد آهنگ به طور کلی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل را غیرفعال کنید. در ادامه هر دو روش را آموزش خواهیم داد.

1. لغو آهنگ پیشواز با ارسال پیغامک و داشتن کد آهنگ

برای دانستن کد آهنگ پیشواز ایرانسل علاوه بر روش کد دستوری که در بالا به آن اشاره کردیم شما می توانید با ارسال حرف A به سر شماره 7575 کد تمامی آهنگ های پیشواز آلبوم خود را مشاهده کنید. پس از به دست آوردن کد آهنگ مورد نظر کافی است برای لغو آن، پس از عبارت HZ کد مورد نظر را قرار داده و مجدداً به سر شماره 7575 ارسال کنید مثلاً اگر کد آهنگ پیشواز ایرانسل مورد نظر شما 12345 است باید عبارت زیر را به 7575 ارسال کنید:

HZ12345

علاوه بر شماره پیغامک بالا شما می توانید از شماره 77100 نیز برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل خود بهره ببرید. برای این کار پس از دریافت کد آهنگ، این کد را در ادامه شماره 77100 تایپ نموده و یک پیغامک خالی به شماره ایجاد شده ارسال کنید. برای مثال اگر کد آهنگ پیشواز 12345 است پیغامک خالی را به شماره 7710012345 ارسال کنید.

2. لغو با ارسال پیغامک و بدون داشتن کد آهنگ

اگر کد آهنگ پیشواز ایرانسل خود را نمی دانید و قصد دارید به طور کلی سرویس آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید باید از روشی که در ادامه آموزش می دهیم بهره ببرید.

در این روش باید ابتدا در گوشی خود یک پیغام جدید ایجاد نموده و سپس حروف ENS را در پیغام ایجاد شده تایپ کنید. در ادامه پیغام ایجاد شده را به سر شماره 7575 ارسال کنید تا در جواب پیغامکی با مضمون لغو سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل برایتان ارسال گردد.

توجه داشته باشید که این روش سرویس پیشواز ایرانسل را به طور کامل برای خط شما غیرفعال خواهد نمود و در صورت تمایل به فعال سازی دوباره، باید یک کد آهنگ پیشواز را به وسیله اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل و یا استفاده از کد دستوری #777* به دست آورده و کد مربوطه را به شماره 7676 ارسال کنید.

نظر شما درباره سرویس آهنگ پیشواز چیست و آیا به طور کلی با چنین سرویس هایی موافقید؟ دیدگاه ها و تجربیات خود را به وسیله بخش ارسال نظر با مخاطبان انگیزه درمیان بگذارید

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39822

به "لغو آهنگ پیشواز ایرانسل به روش های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو آهنگ پیشواز ایرانسل به روش های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید