لطف بزرگ فولام در حق یاران جهانبخش با غلبه بر کاردیف

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از دو تیم سقوط نموده این فصل لیگ برتر انگلیس، تیم علیرضا جهانبخش را به بقا در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی جزیره امیدوار کرد.

لطف بزرگ فولام در حق یاران جهانبخش با غلبه بر کاردیف

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 4 دیدار برگزار گردید که در مهمترین آنها ولورهمپتون میزبانش واتفورد را با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا روند تحسین برانگیزش در این فصل ادامه داشته باشد. گرگ ها با کسب پانزدهمین پیروزی شان در این فصل لیگ برتر انگلیس، 54 امتیازی شدند و صندلی خود را در رده هفتم جدول تثبیت کردند.

در دیگر بازی امشب کاردیف رده هجدهمی - تیمی که با برایتون برای بقا در لیگ برتر رقابت می نماید - در خانه فولام رده نوزدهمی که سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده است، با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

این نتیجه سبب شد کاردیف همچنان با 31 امتیاز، در فاصله 3 امتیازی تیمی که علیرضا جهانبخش برای آن توپ می زند باقی بماند و به این ترتیب شانس برایتون برای ماندن در لیگ برتر افزایش یافت.

در سایر بازی ها کریستال پالاس در خانه مقابل اورتون به تساوی بدون گل رضایت داد و ساوتهمپتون در دیداری پرگل مقابل بورنموث 3 بر 3 مساوی کرد.

در آخرین بازی امشب از هفته سی و ششم لیگ برتر، از ساعت 21 به وقت تهران برایتون میزبان نیوکاسل خواهد بود و در صورت بردن این بازی شانس خود را برای بقا در لیگ برتر تا حد زیادی افزایش می دهد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6940

به "لطف بزرگ فولام در حق یاران جهانبخش با غلبه بر کاردیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطف بزرگ فولام در حق یاران جهانبخش با غلبه بر کاردیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید