لاریجانی: وزارت ورزش و جوانان سرانه ورزشی قم را افزایش دهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرانه کم ورزشی قم در مقایسه با سایر استان ها از وزارت ورزش و جوانان خواست در این زمینه توجه ویژه ای به قم داشته باشد.

لاریجانی: وزارت ورزش و جوانان سرانه ورزشی قم را افزایش دهد

به گزارش ، علی لاریجانی غروب پنجشنبه در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) در سخنانی با بیان اینکه توسعه فضا های ورزشی در کشور به خصوص در استان قم باید دنبال گردد، گفت: در پی بهره برداری از این پروژه ها در حقیقت فعالیت های ورزشی جوانان و همچنین سلامت جامعه افزایش پیدا می نماید.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این پروژه در راستای ارائه خدمات اجتماعی با سرعت و همچنین کیفیت خوبی به انتها رسید و امروز این فضای ورزشی خوب در منطقه کم برخوردار دروازه ری در اختیار جوانان واقع شده است.

وی با تقدیر از کوشش های وزارت ورزش و جوانان در راستای افزایش اماکن ورزشی در کشور بیان داشت: در سال های اخیر پروژه های خوبی در استان ها دنبال شد و این رویکرد باید ادامه پیدا کند.

لاریجانی اضافه نمود: در برنامه ششم توسعه یاری های خوبی برای توسعه فعالیت های ورزشی در کشور در نظر گرفته شده و یکی از این موارد اختصاص سهمی از درآمد های حاصل از مالیات بر ارزش اضافه نموده در جهت افزایش سرانه ورزشی در شهر ها و استان ها است.

نماینده مردم قم در خانه ملت بیان داشت: یکی از موارد مهمی که امروز لازم است افزایش سرمایه گذاری ها در حوزه ورزش است و امیدواریم سهم استان قم نیز در سرانه ورزشی که در مقایسه با سایر استان ها پایین تر بوده است افزایش خوبی یابد؛ هرچند که در سال های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه اجرا شده است و پروژه های نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی به منظور تکمیل آن واگذار شده است.

ز

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8207

به "لاریجانی: وزارت ورزش و جوانان سرانه ورزشی قم را افزایش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: وزارت ورزش و جوانان سرانه ورزشی قم را افزایش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید