فوتبال دنیا، ابراهیموویچ: می خواهم محبت میلان را جبران کنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فوتبال دنیا - ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان احتمال بازگشتش به این تیم را قوت بخشید. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، ابراهیموویچ: می خواهم محبت میلان را جبران کنم

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ تأیید کرد که امکان دارد در ماه ژانویه میلان ملحق گردد. روز گذشته (پنجشنبه) گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه ایبرا برای عقد قراردادی 6 ماهه با میلان به ارزش 2.2 میلیون یورو به توافق رسیده است.

ابراهیموویچ گفت: به بازگشت به میلان تمایل دارم اما اگر هم قرار باشد یک فصل دیگر در لس آنجلس گلکسی بمانم هم مسئله ای نیست. بر کسی پوشیده نیست که میلان مرا دوست دارد. من در این تیم دو سال فوق العاده را سپری کردم و خودم هم نمی خواستم از آن جدا شوم بلکه مرا مجبور کردند به پاری سن ژرمن بروم.

وی اضافه نمود: با میلان جام بردم و در این باشگاه بزرگ که جوی فوق العاده داشت آقای گل شدم. آن تیم متشکل از گروه بازیکنان باورنکردنی بود که من شانس بازی در کنارشان و بردن جام با آنها را داشتم. من می دانم که قهرمان شدن در ایتالیا چه ارزشی دارد. قهرمان شدن در آنجا همه چیز است. فوتبال دنیا| ابراهیموویچ: پوگبا احتیاج به هدایت دارد، من از سیاره زلاتان آمده ام

ابراهیموویچ ادامه داد: برای سه باشگاه بزرگ ایتالیا، یوونتوس، میلان و اینتر بازی نموده ام اما میلانی ها با من رفتار خوبی داشتند. زمانی به این تیم رفتم که از روزهای غم انگیز حضورم در بارسلونا ناراحت بودم اما میلان لبخند را دوباره روی لبان من برگرداند و حالا می خواهم محبت آنها را جبران کنم. با این حال نه می گویم که نمی روم و نه می گویم که حتماً می روم. ببینیم چه می گردد. گتوسو بازیکن فوق العاده ای بود و الان هم سرمربی بزرگی است. وقتی بازی های میلان را تماشا می کنم، می بینم که بازیکنانش چقدر او را دوست دارند. وقتی شما با بازیکنانی مانند او برنده می گردد، مثل من که با او اسکودتو و سوپرجام را بردم، احساس فوق العاده ای برای تان شکل می گیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2647

به "فوتبال دنیا، ابراهیموویچ: می خواهم محبت میلان را جبران کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ابراهیموویچ: می خواهم محبت میلان را جبران کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید