فضاسازی ولایت علی (ع) در شهرستان های خراسان رضوی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با هدف آشنایی با واقعه غدیرخم و تقویت فرهنگ ولایت، واقعه غدیرخم امسال در پنج شهرستان خراسان رضوی بازسازی می شود.

فضاسازی ولایت علی (ع) در شهرستان های خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاراز ، سرهنگ دوم پاسدار محسن سهیل رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) گفت: پس از بررسی های مختلف تصمیم گرفته شد امسال این مراسم در شهرستان های نیشابور، فیروزه، قوچان، کاشمر و جوین در روز عید غدیرخم برگزار شود.

او گفت: این مراسم شامل فضاسازی و شبیه سازی واقعه غدیرخم، حرکت کاروان ها از راستا های مختلف به سمت مکه، خطبه خوانی، برپایی نماز ظهر غدیرخم، معرفی حضرت علی (ع) به عنوان امیرالمومنین و موارد دیگرمی باشد.

او اضافه نمود: از آن جا که مجموعه اردویی مشهد متولی برگزاری اردوی راهیان نور غرب استان است و در حال حاضر به دنبال برنامه ریزی و اجرای این اردو ها هستند، مقرر شد امسال مراسم بازسازی غدیرخم در این شهر برگزار نشود.

رئیس سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا شرح داد: اردو های راهیان نور غرب نیز از 28 مرداد ماه در خراسان رضوی آغاز می شود و تا هشتم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

/ر. س

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11768

به "فضاسازی ولایت علی (ع) در شهرستان های خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضاسازی ولایت علی (ع) در شهرستان های خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید