فتح الله زاده گزینه اول مدیرعاملی است، استراماچونی برمی شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، کامران منزوی درباره اتفاقات پیش آمده در روزهای اخیر در باشگاه استقلال که منجر به رفتن آندره استراماچونی و در ادامه آن استعفای امیرحسین فتحی از مدیرعامل باشگاه شد، گفت: آقای فتحی استعفای خودش را بعد از اتفاقات شب گذشته ارائه داد و طبق قانون آقای وزیر تصمیم به ارجاع این نامه به هیئت مدیره فرستاد تا اعضا ضمن تقدیر از فعالیت های فتحی با استعفای او موافقت نمایند.

فتح الله زاده گزینه اول مدیرعاملی است، استراماچونی برمی شود

عضو هیئت مدیره استقلال تهران درباره انتخاب اسماعیل خلیل زاده به عنوان سرپرست باشگاه، اضافه کرد: تا زمانی که فردی را انتخاب کنیم که مورد تأیید باشگاه و وزارت باشد، ایشان فعالیت می نماید.

منزوی توضیح داد: در همین 4-5 روز مکاتبات زیادی را با وکیل آقای استراماچونی داشتیم تا مشکل را حل کنیم.

وی اضافه کرد: فضاسازی نموده بودند که هیئت مدیره مخالف حضور آقای استراماچونی است در صورتی که ما عکس این قضیه را در دستور کار داریم. استراماچونی با ما قرارداد دو ساله دارد. می خواستیم او را طبق قرارداد به مدت دو سال نگه داریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: هیچ کسی مخالف ادامه کار استراماچونی نبود. وقتی دربی را باختیم پشت سر استراماچونی ایستادیم چون این مربی و تیم جوانی که داشتیم انتخاب آقای فتحی بود.

منزوی تأکید کرد: آقای خلیل زاده به ترکیه می فرایند تا ضمن آنالیز نحوه پرداخت پول به استراماچونی درباره مدت قرارداد نیز صحبت نمایند. قرار است در این جلسه پولی که برگشت خورده را دوباره به او بدهیم و مدت قرارداد از دو سال به یک سال کاهش پیدا کند تا ایشان به تهران بازشود.ضمن اینکه باید بگویم برای بازگرداندن استراماچونی کار ملی اجرا شده است. شرکتی را پیدا نموده ایم تا انتقال پول را انجام دهد. با آقای استراماچونی در این زمینه هماهنگی اجرا شده تا پول را به او بدهد.

وی درباره ادعای استراماچونی که حساب او توسط پلیس ایتالیا بسته شده است، یادآور شد: این موضوع به خاطر تحریم های ظالمانه که نمی توانیم پولی را حواله کنیم، اتفاق افتاده است. جا دارد از او عذرخواهی کنیم. با توجه به رفتن امشب آقای خلیل زاده به ترکیه، بنده امیدوارم آقای استراماچونی بار دیگر به تهران بازشود.

منزوی درباره انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال، ادامه داد: نظر اول هیئت مدیره آقای فتح الله زاده است تا پس از بازگشت آقای خلیل زاده از ترکیه تصمیم گیری شود. آقای قریب نیز قبول مدیریت نمی نماید. آقای اولیایی و ساعدی هم گزینه های دیگر ما هستند. با این حال آقای فتح الله زاده گزینه اول است. روز 5 شنبه که آقای خلیل زاده باز می شود، در این باره تصمیم می گیریم. 15 روز فرصت داریم تا مدیرعامل جدید را انتخاب کنیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18812

به "فتح الله زاده گزینه اول مدیرعاملی است، استراماچونی برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده گزینه اول مدیرعاملی است، استراماچونی برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید