عراق، تظاهرات شبانه در برخی مناطق

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شب گذشته شماری از شهروندان عراقی در برخی مناطق جنوبی در اعتراض به وخامت اوضاع اقتصادی و معیشتی دست به تظاهرات زدند.

عراق، تظاهرات شبانه در برخی مناطق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری السومریه شب گذشته شماری از شهروندان در تعدادی از استانهای جنوب عراق 72 ساعت پس از رای اعتماد مجلس به کابینه مصطفی الکاظمی وارد خیابانها شده و در اعتراض به وخامت شرایط معیشتی و مالی و عدم محاکمه فاسدان دست به تظاهرات زدند.

خبرنگاران السومریه گزارش دادند که معترضان جاده الدیوانیه - نجف را با لاستیک های سوزان بستند.

به همین دلیل پایگاه الاخباریه گزارش داد شماری از معترضان در استان بصره طی صور بیانیه ای ضمن اعلام همبستگی با تظاهرکنندگان واسط آنها را دعوت به تظاهرات مسالمت آمیز کردند.

در این بیانیه آمده که ما مردم واسط را به پایبندی بر تظاهرات مسالمت آمیز دعوت می کنیم و به آنها اعتماد داریم. همچنین به طرف سوم و عناصر مسلح هشدار می دهیم که تجاوزی ضد تظاهرکنندگان واسط صورت نگیرد و ما در میدان بصره فعالیت های مسالمت آمیز خود را در حمایت از معترضان واسط ادامه می دهیم.

تظاهرات شهروندان عراقی در اعتراض به اوضاع مالی و فساد مالی این کشور از اکتبر 2019 آغاز و منجر به استعفای دولت عادل عبدالمهدی شد که پایان در تاریخ 7 مه 2020 دولت جدید عراق پس از طی کردن یک جهت پر فراز و نشیب با ریاست مصطفی الکاظمی رای اعتماد مجلس را کسب کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31401

به "عراق، تظاهرات شبانه در برخی مناطق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، تظاهرات شبانه در برخی مناطق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید