عابدینی: پاسخ ترامپ به آقای جیم از سر خیالبافی است ، رئیس جمهور آمریکا مرزهای انتشار اخبار جعلی را درنوردیده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: ترامپ مرزهای انتشار اخبار جعلی را درنوردیده است و بسیاری از صحبت های او حتی در شبکه مورد علاقه اش یعنی فاکس نیوز هم مورد تردید قرار می گیرد.

عابدینی: پاسخ ترامپ به آقای جیم از سر خیالبافی است ، رئیس جمهور آمریکا مرزهای انتشار اخبار جعلی را درنوردیده

حسن عابدینی، کارشناس مسائل بین الملل در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، در خصوص ادعای ترامپ مبنی بر اینکه ایرانی ها کوشش کردند جلسه ملاقاتی در حاشیه سازمان ملل با او ترتیب دهند، گفت: اساسا ترامپ مرز های انتشار اخبار دروغ و جعلی را به صورت شگفت آوری درنوردیده است.

وی اضافه نمود: از این رو صحبت های رئیس جمهور آمریکا حتی مورد استناد تحلیل گران نزدیک به حزب جمهوری خواه هم قرار نمی گیرد و کار به قدری بالا گرفته که بسیاری از صحبت های او حتی در شبکه مورد علاقه او یعنی فاکس نیوز هم مورد تردید قرار می گیرد.

عابدینی اضافه نمود: اما در خصوص صحبت اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص دیدار با رئیس جمهور کشورمان در حاشیه نشست سازمان ملل کاملا روشن است آمریکا اگر تمایل به استمرار تبادل نظر دارد باید تحریم های ظالمانه و خروج غیرحقوقی از برجام را رفع کند در حقیقت بازگشت، به برجام لغو تحریم های ظالمانه و ضرری که به جمهوری اسلامی در این مدت وارد شده باید جبران گردد و اگر این اتفاق بیفتد می تواند تبادل نظر ها در خصوص شیوه اجرای برجام در قالب 1+5 صورت پذیرد.

این کارشناس مسائل بین الملل دو نکته مهم را در خصوص مذاکرات احتمالی با آمریکا وجود دارد اولا که مذاکرات دو جانبه بین ایران و آمریکا برگزار نخواهد شد و دوم آنکه تبادل نظر های انجام شده در خصوص اصلاح برجام نیست بلکه فقط در خصوص شیوه اجرای توافق برجام است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی بار ها اعلام نموده اگر این اتفاقات بیفتد حاضر به مذاکره با آمریکا در قالب 1+5 خواهد بود.

عابدینی اضافه نمود: حالا ترامپ اگر از آقای جیم (دوست خیالی ترامپ) چیزی شنیده و توئیت می زند یا به رسانه ها واکنش نشان می دهد سرمنشأیی جز خیال بافی ندارد و قطعا رئیس جمهور و سکاندار دیپلماسی ایران صراحتا مواضع جمهوری اسلامی در خصوص مذاکره با آمریکا را بیان کردند و این موضوع احتیاج به اعلام از طرف ترامپ ندارد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15055

به "عابدینی: پاسخ ترامپ به آقای جیم از سر خیالبافی است ، رئیس جمهور آمریکا مرزهای انتشار اخبار جعلی را درنوردیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدینی: پاسخ ترامپ به آقای جیم از سر خیالبافی است ، رئیس جمهور آمریکا مرزهای انتشار اخبار جعلی را درنوردیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید