ضیایی: فوتبالیست های ناشنوا برای تکرار قهرمانی در بازیهای آسیایی احتیاج به حمایت دارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: تیم ملی فوتبال ناشنوایان احتیاج به حمایت ویژه مسوولان دارد تا قهرمانی خود را در بازیهای آسیایی هنگ کنگ تکرار کند.

ضیایی: فوتبالیست های ناشنوا برای تکرار قهرمانی در بازیهای آسیایی احتیاج به حمایت دارند

محمدحسین ضیایی در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای شرکت در نهمین دوره بازیهای آسیایی هنگ کنگ اظهار کرد: در طی چند ماهی که مسوولیت تیم فوتبال ناشنوایان را بر عهده گرفتم برای آماده سازی بهتر تیم 9 مرحله اردوی آماده سازی در تهران و شهرستان های اردیبل و قزوین که زمین چمن مناسبی داشتند پیش بینی کردیم تا تیم آماده ای را راهی بازیهای آسیایی کنیم. در حال حاضر نیز هشتیمن اردوی تیم فوتبال ناشنوایان از 21 تا 27 مهر در تهران برگزار می گردد و اردوی سرانجامی که وصل به اعزام است از 5 آبان شروع و تا پنجم آبان قبل از اعزام تیم به هنگ کنگ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برای این که بتوانیم فوتبالیست های آماده و خوبی را برای بازیهای آسیایی گزینش کنیم در ابتدای امر 40 بازیکن را به اردو دعوت کردیم که از این تعداد پس از برگزاری چند مرحله اردوی آماده سازی در نهایت 22 بازیکن را برای بازیهای آسیایی هنگ کنگ انتخاب کردیم. کوشش بر این است که قهرمانی دوره قبل را تکرار کنیم و بهترین صندلی را در نهمین دوره بازیهای آسیایی هنگ کنگ به فوتبال ناشنوایان اختصاص دهیم. هدف گذاری ما قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی کوتاهی نخواهیم کرد.

ضیایی یکی از مسائل فوتبالیست های ناشنوا را نادیده دریافت از سوی مسوولین بیان کرد و اضافه کرد: یکی از مسائلی که دغدغه اصلی فوتبالیست های ناشنواست مورد توجه قرار ندریافت از سوی مسوولین ورزش است. این بازیکنان با وجود این که قهرمان چند دوره آسیا و دنیا هستند اما هیچ وقت دیده نمی شوند و کمتر مورد حمایت قرار می گیرند. امیدوارم که در نهمین دوره بازیهای آسیایی مسوولین نگاه ویژه ای به فوتبالیست های ناشنوا داشته باشند.

وی در سرانجام گفت: تمام کوشش فوتبالیست های ناشنوا با وجود تمام کمبودها و نبود امکانات لازم بر این است که دوباره پرچم کشور را در هنگ کنگ به اهتزاز در بیاورند و بار دیگر فزونی خود را در بازیهای آسیایی به اثبات برسانند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15181

به "ضیایی: فوتبالیست های ناشنوا برای تکرار قهرمانی در بازیهای آسیایی احتیاج به حمایت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضیایی: فوتبالیست های ناشنوا برای تکرار قهرمانی در بازیهای آسیایی احتیاج به حمایت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید