سیستان و بلوچستان میزبان دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان میزبان دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک است.

سیستان و بلوچستان میزبان دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی است

به گزارش خبرنگاران از زاهدان، حسین مسگرانی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) برای دومین بار در زاهدان برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در راستای پاسداشت مقام و صندلی امام رضا علیه السلام پیش بینی شده و قطعا برگزاری اتاق فکر آن در اولین جلسه شورای اداری خیرات و برکات فراوانی بر فعالیت های فرهنگی و هنری ما در استان به دنبال دارد.

مسگرانی توضیح داد: سال جاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام در شرایطی 15 سالگی خود را جشن خواهد گرفت که استان سیستان و بلوچستان میزبان دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک است.

وی اضافه کرد: انتظار می رود به لحاظ برگزاری و تاثیرگذاری دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک نسبت به اولین دوره آن متفاوت باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اعلام نمود: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام در سیستان و بلوچستان تاثیر بسزایی در همنوایی مردم مسلمان شرق کشور دارد.

مسگرانی گفت: تا کنون نه دوره از جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در بخش علمی، پژوهشی، فضائل رضوی و همچنین یک دوره در بخش جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی در زاهدان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: انتظار می رود به لحاظ برگزاری و تاثیرگذاری دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیک نسبت به اولین دوره آن متفاوت باشد.

مسگرانی توضیح داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار تصویری خود را تا اول مردادماه، به پست الکترونیکی جشنواره به آدرس [email protected] ارسال و یا بصورت حضوری به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه فرمت تصاویر باید JPG و با وضوح dpi3 باشد، و هر هنرمند می تواند تا حداکثر 5 اثر ارسال کند، تاکید نمود: این جشنواره در بخش های تصویرسازی، آرم و نشانه و همچنین با موضوعات احادیث رضوی، زندگی و سیره رضوی، زیارت بارگاه رضوی و بقاع متبرکه و نیز القاب امام رضا(ع) برگزار می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29898

به "سیستان و بلوچستان میزبان دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستان و بلوچستان میزبان دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید