سیدحسین حسینی: رحمتی یکی از الگوهایم بود، در استقلال صداقت نبود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با رسانه این باشگاه گفت: مانلی دختر من 9 ماه دارد و خدا را شکر در روزهای سخت قرنطینه حضور دارد. هنگام دنیا آمدن او من تمرین بودم و بعد از تولدش به خانه آمدم. او فقط چند کلمه بلد است و هنوز صحبت نمی کند.

سیدحسین حسینی: رحمتی یکی از الگوهایم بود، در استقلال صداقت نبود

وی در خصوص پیوستنش به استقلال گفت: از برق شیراز به استقلال آمدم و وقتی دروازه بان سوم بودم کسی من را قبول نداشت اما آرزوی من بازی برای این تیم بود. خیلی سختی تحمل کردم تا به دروازه رسیدم. سال اول بازی نکردم اما سال دوم دو مرتبه به میدان رفتم و سپس راهی خدمت شدم. از رفتن به خدمت سربازی راضی هستم زیرا اکنون شرایط سخت شده است. همه فکر من بازگشت به استقلال بود و خدا را شکر به تیم برگشتم.

یکی از کاپیتان های آبی پوشان در خصوص مسائل تمرین این تیم در ماه های گذشته گفت: باشگاه استقلال نباید برای پول کارگران زمین مشکل داشته باشد. ما برای گرم کردن فضای رختکن هم مشکل داشتیم.

حسینی تاکید کرد: تیم ما یکدست بود و همه هماهنگ بودیم و انتظار داشتیم که مدیریت صادق باشد اما نبود. امیدوارم آقای سعادتمند پیروز باشند و بتوانند مسائل را حل کنند.

دروازه بان آبی پوشان در خصوص برنامه های فصل آینده اش گفت: برای لیگ آینده با استقلال قرارداد دارم. ترانسفر دروازه بان به خارج از کشور سخت است.

وی در خصوص ارقام مطرح شده قراردادش افزود: من تا به حال 3 میلیارد نگرفتم و اگر گفتم 3 میلیارد پول نیست به ارزش پول اشاره داشتم.

حسینی خاطرنشان ساخت: نقدها را در برخی مباحث قبول دارم اما باید تغییر سیستم را مد نظر بگیریم و بدانیم شرایط تغییر کرده که گل زده ما نشان دهنده این موضوع است.

سنگربان استقلال در خصوص الگو و بازیکنان مورد علاقه اش گفت: آقای رحمتی یکی از الگوهای من بودند و در میان خارجی ها ترشتگن را دوست دارم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29215

به "سیدحسین حسینی: رحمتی یکی از الگوهایم بود، در استقلال صداقت نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدحسین حسینی: رحمتی یکی از الگوهایم بود، در استقلال صداقت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید