سرپرست سپاهان: قرار نبود کسی بالای سر هواداران ما بنشیند، منظور یزدانی هوادارنماها بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست تیم فوتبال سپاهان توضیحاتی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان ارائه کرد.

سرپرست سپاهان: قرار نبود کسی بالای سر هواداران ما بنشیند، منظور یزدانی هوادارنماها بود

رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت وگو با خبرنگاران درباره اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان که با حواشی زیادی همراه بود اظهار کرد: من دیروز هم گفتم همه اتفاقات و حواشی این بازی از جایی نشأت گرفت که آقای عباس اسماعیل بیگی، رئیس کانون هواداران پرسپولیس یک هفته قبل از مسابقه یک پست در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و باعث به هم ریخت جو بازی شد. او گفته بود هواداران سپاهان به ورزشگاه نیایند و آن ها بیش تر از هزار نفر نیستند. در جلسه قبل از مسابقه من خاطرنشان کردم با توجه به این صحبت ها، ممکن است این اتفاقات در ورزشگاه به وجود بیاید. کلی بازی پرسپولیس - سپاهان در این ورزشگاه انجام شده است ولی این اتفاقات نیفتاده بود.

او درباره نشستن هواداران پرسپولیس در طبقه دوم ورزشگاه هم خاطرنشان کرد: در جلسه قبل از بازی توافق شد که یک لاین برای ما اختصاص بدهند و به ما هم گفتند که برای ما حصارکشی و نرده کشی کردند. قرار هم بود اگر هواداران ما بیش تر شدند طبقه دوم را هم به ما بدهند و در غیر این صورت هیچ کس به طبقه دوم و جایگاه بالای هواداران سپاهان نرود. در ضمنً به ما گفته بودند حتی یک بلیت هم در ورزشگاه فروخته نمی شود.

فتاحی در خصوص وضعیت هواداران سپاهان که مصدوم یا بازداشت شده بودند هم توضیح داد: معاون باشگاه، مسؤول حراست و معاون کانون هواداران ما در تهران هستند و پیگیری های لازم را می کنند تا ان شاءالله مشکل آن ها برطرف شود. من شرمنده هواداران مان هستم. آن ها از اصفهان به اینجا آمدند که یک بازی ببینند ولی 50 - 40 نفر از آن ها سرشان شکست. من از آن ها تشکر می کنم و ان شاءالله سرانجام فصل یک هدیه خوب به آن ها بدهیم.

او اضافه کرد: دیروز که بازی شروع شد اولین سنگ ها از طرف هواداران پرسپولیس پرتاب شد. تعداد هواداران ما 6 تا 7 هزار نفر بود. باشگاه ما به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق شکایت می کند. حدود 40 هوادار ما سرشان شکست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص صحبت های سیاوش یزدانی، مدافع این تیم و هم چنین در خصوص این که نگرانی هایی در خصوص بازی نیمه نهایی جام حذفی بین سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، وجود دارد اظهار کرد: چه نگرانی؟ شاید آن موقع در عصبانیت گفته باشد اما منظور آقای یزدانی هوادارنماها و کسانی بود که باعث به وجود آمدن این حواشی شدند. هوادار به ورزشگاه می آید که از فوتبال لذت ببرد.

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر با تساوی صفر بر صفر به سرانجام رسید. قبل و در حین این بازی حواشی زیادی به وجود آمد و درگیری هایی بین هواداران دو تیم و هم چنین هواداران سپاهان با نیروی انتظامی به وجود آمد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6913

به "سرپرست سپاهان: قرار نبود کسی بالای سر هواداران ما بنشیند، منظور یزدانی هوادارنماها بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست سپاهان: قرار نبود کسی بالای سر هواداران ما بنشیند، منظور یزدانی هوادارنماها بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید