سالی: المپیک مبارزه پلیس های فاسد و جنایتکار است، روسیه قربانی سیستم دولتی دوپینگ شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، روزنامه نگار آمریکایی دیدگاه های خود را درباره تصمیم آژانس جهانی ضددوپینگ علیه ورزش روسیه گفت.

سالی: المپیک مبارزه پلیس های فاسد و جنایتکار است، روسیه قربانی سیستم دولتی دوپینگ شد

به گزارش خبرنگاران،کمیته اجرایی آژانس دنیای ضددوپینگ روز گذشته (دوشنبه) محرومیتی 4 ساله علیه روسیه اتخاذ کرد. بر اساس این تصمیم روسیه از میزبانی و شرکت در رقابت های المپیک، پارالمپیک و رقابت های دنیای رشته های ورزشی مختلف محروم شده است. ورزشکاران مجاز روسی نیز برای شرکت در رقابت های المپیک و دنیای بدون پرچم و سرود ملی به میدان خواهند رفت.

سالی جکینس، خبرنگار روزنامه واشینگتن پست در این رابطه گفت: رقابت های المپیک باید دوباره از صفر آغاز گردد. ما درباره تغییر کامل تفکر، اخلاق و علم صحبت می کنیم. این در تضاد با منافع بوروکرات ها است که به طور روشنی در مساله دوپینگ بهتر از روسیه نیستند. اینجا مبارزه پلیس های فاسد و جنایتکاری است که بسیاری از ورزشکاران دنیا از دست شان رنج می برند.

وی اضافه نمود: سپس با اشاره به امکان حضور ورزشکاران روسی در المپیک 2020 بدون پرچم و سرود ملی کشورشان گفت: وادا سازمانی نیست که بتواند میان گناه کاران و قربانیان جدایی ایجاد کند. بسیاری از ورزشکاران روسی قربانی سیستم دولتی دوپینگ شدند. مساله مهم این است که وادا به تنهایی در این پرونده بسیار ضعیف است. وادا ابزار فاسدی است که قابل اعتماد نیست. هیچکس رفتارهای روسیه را نمی تواند بپسندد اما وادا قاضی قانونی نیست.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18793

به "سالی: المپیک مبارزه پلیس های فاسد و جنایتکار است، روسیه قربانی سیستم دولتی دوپینگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالی: المپیک مبارزه پلیس های فاسد و جنایتکار است، روسیه قربانی سیستم دولتی دوپینگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید