سالاری: 12.6 هزار میلیارد تومان مطالبات وزارت بهداشت پرداخت شد، با تقویت توان اقتصادی خدمات رسانی نیز افزایش می یابد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به آمادگی بیش از 300 هزار مرکز درمانی این سازمان برای یاری به وزارت بهداشت، گفت: 12 هزار و 600 میلیارد تومان از مطالبات وزارت بهداشت پرداخت شد.

سالاری: 12.6 هزار میلیارد تومان مطالبات وزارت بهداشت پرداخت شد، با تقویت توان اقتصادی خدمات رسانی نیز افزایش می یابد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مصطفی سالاری شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان رسول اکرم (ص) در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه دو نوع خدمات به 43 میلیون بیمه شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: ارائه خدمات در 77 بیمارستان و مراکز درمانی ملکی وابسته به این این سازمان یکی خدماتی است.

وی در ادامه به اعلام آمادگی بیش از 300 مرکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در سراسر کشور اشاره نمود و اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که در این مدت دنبال شده خرید خدمات است که از همه مراکز درمانی انجام می گردد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به عموم مردم در مراکز درمانی ملکی این سازمان، گفت: تمام این خدمات به صورت رایگان اجرا شده است.

وی به پرداخت مطالبات وزارت بهداشت و درمان نیز اشاره و توضیح داد: از تیرماه سال گذشته تا پایان اسفند ماه مبلغ 12 هزار و 600 میلیارد تومان مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت به صورت نقد و اسناد خزانه پرداخت شده است.

سالاری با بیان اینکه در سال گذشته کوشش شد پرداخت مطالبات به مراکز طرف قرارداد غیر دولتی نیز سرعت بیشتری داشته باشد، گفت: به همین دلیل در سال گذشته با استفاده از منابع داخلی حدود 10 هزار میلیارد تومان پرداخت شد.

وی به ارتقای اعتبار دفترچه های درمانی بیش از 43 میلیون بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی اشاره و بیان نمود: با تقویت توان اقتصادی خدمات رسانی نیز به عموم مردم افزایش می یابد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26153

به "سالاری: 12.6 هزار میلیارد تومان مطالبات وزارت بهداشت پرداخت شد، با تقویت توان اقتصادی خدمات رسانی نیز افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالاری: 12.6 هزار میلیارد تومان مطالبات وزارت بهداشت پرداخت شد، با تقویت توان اقتصادی خدمات رسانی نیز افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید