ریحانا با 566 میلیون دلار پولدارترین موسیقیدان زن جهان شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خواننده و موسیقیدان اهل باربادوس در 32 سالگی بالاتر از ستاره هایی چون ادل، اد شیران و میک جگر در فهرست پولدارهای ساندی تایمز در رده سوم ایستاد.

ریحانا با 566 میلیون دلار پولدارترین موسیقیدان زن جهان شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، ریحانا امروز شنبه با 566 میلیون دلار دارایی وارد فهرست سالانه پولدارهای نشریه ساندی تایمز شد و ثروتمندترین موسیقیدان زن دنیا لقب گرفت. رابین ریحانا فنتی، فوق ستاره موسیقی پاپ و تاجر پیروز بیش از یک سال پیش به لندن نقل مکان کرد و واجد شرایط ورود به فهرست سالانه ساندی تایمز شد.

این خواننده محبوب در فهرست پولدارترین موسیقیدانان پس از اندرو لوید وبر و پل مکارتنی در رده سوم ایستاد؛ بالاتر از میک جگر و التن جان، اد شیران و ادل. ریحانا در حالی به این پیروزی تجاری رسیده که از سال 2016 به بعد آلبوم منتشر ننموده و آخرین تور کنسرت های او هم همان چهار سال پیش برگزار شده است.

ریحانا در 17 سالگی با نخستین تک آهنگ خود گوش ها و چشم ها را در دنیا موسیقی خیره کرد و در 22 سالگی به تنها خواننده زن در تاریخ نشریه بیلبورد آمریکا تبدیل شد که در یک سال تقویمی چهار ترانه شماره یک داشته است.

او در 24 سالگی رکورد پرفروش ترین هنرمند دیجیتالی تاریخ را به نام خود زد و در 31 سالگی نخستین زن رنگین پوست تاریخ لقب گرفت که یک کسب و کار مد لاکچری را راه اندازی و مدیریت نموده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31878

به "ریحانا با 566 میلیون دلار پولدارترین موسیقیدان زن جهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریحانا با 566 میلیون دلار پولدارترین موسیقیدان زن جهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید