رویداد ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد ملی طراحی و ساخت نانو حسگرهای زیستی تشخیص سریع شبکه پیشران طراحی و ساخت حسگرهای تشخیص سریع با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار می گردد.

رویداد ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع برگزار می گردد

شبکه پیشران طراحی و ساخت حسگرهای تشخیص سریع با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری کشور، نخستین رویداد ملی (مسابقه) طراحی و ساخت نانوحسگر های زیستی تشخیص سریع را با هدف شناسایی و حمایت از گروه های فناور نوپا که در این زمینه فعالیت می نمایند و نمونه های آزمایشگاهی فراوری نموده اند، برگزار می نماید.

فناوری های تشخیص سریع شامل نانو حسگرهای زیستی تشخیص سریع بر پایه نوارهای کاغذی، نانو حسگرهای زیستی تشخیص سریع مستمر، نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع بر پایه سامانه های میکروفلوئیدیک و نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع غیرمتعارف از موضوعات اصلی مورد توجه در این رویداد است.

حوزه های مختلف این رویداد شامل حسگرهای پوشیدنی، حسگرهای تشخیص سریع غیر متعارف، طراحی و حسگرهای زیستی مستمر و حسگرهای تشخیص سریع بر پایه سامانه های میکروفلوییدیک می گردد.

فعالان دانشگاهی، گروه های تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان که علاقه مند به شرکت در این رویداد ملی هستند می توانند تا 13 اردیبهشت ماه امسال طرح های خود را به وسیله سایت رویداد ارسال نمایند و از جوایز نقدی و حمایت های رویداد بهره مند شوند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6985

به "رویداد ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید