روز دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا ، ایران همچنان بدون فینالیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کشتی ایران دومین روز مسابقات جهانی کشتی آزاد را پشت سر می گذارد که در هشت وزنی که برگزار شده است که هنوز حتی یک شانس مدال طلا را هم ندارد.

روز دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا ، ایران همچنان بدون فینالیست

به گزارش خبرنگاران ، مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در حالی به سرانجام رسید که کشتی ایران همچنان در حسرت داشتن یک فینالیست است. در چهار وزن دوم علیرضا کریمی و عزت اله اکبری دو نماینده ایران بودند اما هر دو با شکست مقابل حریفان خود از رسیدن به فینال باز ماندند.

عزت اله اکبری در وزن 79 کیلو گرم مقابل جبرئیل حسن اف کشتی گیر عنوان دار آذربایجان در حالی که تا ثانیه های سرانجامی از حریفش 3 بر 1 پیش بود با نتیجه 3 بر 3 مساوی شکست خورد تا برای چهارمین بار کشتی گیر ایرانی در این دوره از مسابقات در ثانیه های سرانجامی برد را با شکست عوض کند. اکبری مهمترین شانس ایران برای رسیدن به فینال و مدال طلا بود اما به راحتی آن را از دست داد.

علیرضا کریمی دومین کشتی گیر ایران برای رسیدن به فینال بود که بر خلاف کشتی های خوبی که در مرحله مقدماتی گرفته بود در نیمه نهایی به سد محکم جی دن کاکس آمریکایی برخورد کرد و در مصافی سخت و سخت مغلوب بدلکاری این کشتی گیر تنومند شد تا کشتی ایران همچنان در حسرت داشتن یک فینالیست بماند.

تا امروز 8 کشتی گیر ایران در این دوره از مسابقات به روی تشک رفته اند که از این جمع هیچ یک به فینال نرسیدند. این در حالی است که روسیه ، گرجستان، آمریکا، ترکیه ، قزاقستان، ژاپن و حتی هند در فینال حداقل یک نماینده را دارند اما کشتی ایران همچنان چشم به راه است.

امروز یونس امامی در وزن 70 کیلو گرم و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلو گرم دو نماینده ایران هستند که باید به مصاف رقبای خود بروند که بر اساس قرعه کشی اجرا شده؛ یونس امامی در دور اول با سالکازانوف از اسلواکی مسابقه می دهد و در صورت پیروزی باید به مصاف یاکوبیشویلی قهرمان سال 2017 دنیا از گرجستان برود. تقریبا تمام کشتی گیران خوب 70 کیلوگرم نظیر جیمز گرین از آمریکا، گاژی ماگومداف از روسیه و اختیار نوروزاف از ازبکستان و مصطفی کایا از ترکیه در گروه امامی قرار دارند.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست به مصاف آلبوروف از آذربایجان می رود. گلیج در فینال جام یاشاردوغو 10 بر صفر به آلبوروف باخت. این کشتی گیر آذربایجانی در همین جام یاشاردوغو موفق شد کایل اسنایدر قهرمان دنیا و المپیک از آمریکا را هم مغلوب کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1839

به "روز دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا ، ایران همچنان بدون فینالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا ، ایران همچنان بدون فینالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید