رم در اندیشه استخدام مدیر ورزشی باشگاه اینتر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با محتمل شدن خروج مدیر ورزشی اسپانیایی جالوروسی، این باشگاه در صدد استخدام یک جانشین قابل اعتماد برای اوست.

رم در اندیشه استخدام مدیر ورزشی باشگاه اینتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت، باشگاه رم، پیرو اوسیلیو را به عنوان گزینه ارجح خود برای مدیر ورزشی فعلی اش مونچی در نظر گرفته است.

از چند پیش اخباری مبنی بر احتمال جدایی مونچی از رم برای پیوستن به باشگاه آرسنال شنیده می شود و اکنون کوریره مدعی شده است که این باشگاه خواهان استخدام یک مدیرورزشی جدید است که البته به اندازه مونچی در حوزه جابجایی باشگاه معین کننده و قدرت طلب نباشد.

این نشریه مدعی شده است که جالوروسی پیش از این به گزینه های دیگری مانند ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر ورزشی پیشین میلان و دانیله فاجانو، مدیر ورزشی پارما هم فکر کرده اما اوسیلیو گزینه نخست قرمزپوشان شهر رم است.

اوسیلیوی 46 ساله از مدتی طولانی با اینتر همکاری دارد. در واقع او از سال 1997 که وارد این باشگاه و به عنوان یک معاون در بخش جوانان باشگاه مشغول به کار شد، یک اینتری بوده است.

طبق ادعای کوریره اگر رم در جذب اوسیلو ناکام بماند، به سراغ گزینه ای داخلی شامل زوج ریکی ماسارا و مدافع سابق ایتالیا، فدریکو بازارتی می رود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4882

به "رم در اندیشه استخدام مدیر ورزشی باشگاه اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم در اندیشه استخدام مدیر ورزشی باشگاه اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید