راه اندازی کمپ در جزیره خارکو ممنوع است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نماینده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جزیره خارگ از جمع آوری یک کمپ غیرمجاز برپاشده در جزیره خارکو اطلاع داد.

راه اندازی کمپ در جزیره خارکو ممنوع است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، علی جوکار بابیان این که برپایی کمپ های گردشگری و تور مسافرتی در جزیره خارکو ممنوع است، گفت: با گزارش های مردمی متوجه برپایی یک کمپ گردشگری در جزیره خارکو شدیم و با همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی نسبت به جمع آوری آن اقدام کردیم.

او اضافه نمود: جزیره خارکو یکی از جزایر خالی از سکنه و نزدیک به جزیره خارگ است و بستر مناسبی برای تبدیل شدن به منطقه گردشگری را دارد اما در شرایط کنونی با توجه به موقعیت استراتژیکی و ممنوعیت این نوع کمپ ها در جزیره بدون هماهنگی دستگاه های ذی ربط، نسبت به جمع آوری آن اقدام می گردد و از هم وطنان خواهش می کنیم که برای سفر به این جزیره برنامه ریزی ننمایند.

نماینده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جزیره خارگ از مردم این جزیره خواست از پذیرش مهمان و اسکان آن ها در هتل ها، بوم گردی ها و مهمانسراها در ایام نوروز خودداری نمایند.

او اظهار کرد: زیرساخت های بهداشتی در این جزیره در حدی نیست که بتوانیم ویروس کرونا را کنترل کنیم، بهترین حالت در خانه ماندن، مسافرت نکردن و کمتر شدن دیدوبازدیدها است.

جوکار از آنالیز روزانه مسافران ورودی در جزیره خارگ اطلاع داد و توضیح داد: با توجه به موقعیت این جزیره و مهاجرپذیر بودن آن که بیشتر قشر کارگر و کارمند هستند، بعضی مسافران به اجبار باید به این جزیره مسافرت نمایند به این منظور تدابیری برای جلوگیری از شیوع این ویروس در جزیره، با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی تمهیداتی در نظر گرفته ایم، اما بازهم از مردم درخواست داریم برای کارهای غیرضروری به این جزیره سفر ننمایند.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25201

به "راه اندازی کمپ در جزیره خارکو ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کمپ در جزیره خارکو ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید