دیدارهای محبت آمیز رقبای ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم های کره جنوبی و ازبکستان در دیدارهای محبت آمیز قبل از هفته هشتم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به میدان خواهند رفت.

دیدارهای محبت آمیز رقبای ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الجزیره اسپورت، تیم های ملی ازبکستان و کره جنوبی قبل از شروع دیدارهای هفته هشتم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا برابر حریفان شان دیدار خواهند کرد.

تیم ملی کره جنوبی که در رده دوم گروه قرار گرفته است، قبل از دیدار با قطر قرار است در دیداری محبت آمیز برابر تیم ملی عراق به میدان برود. همچنین تیم ملی فوتبال ازبکستان نیز قبل از دیدار با تیم ملی ایران در دیداری محبت آمیز باید برابر تایلند به میدان برود.

دیدار ایران و ازبکستان در انتخابی جام جهانی روسیه قرار است دوشنبه 22 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و هنوز تعیین نیست تیم ملی ایران قبل از دیدار با ازبکستان دیداری محبت آمیز خواهد داشت یا خیر.

ایران در دیدار رفت توانست با گل سیدجلال حسینی ازبکستان را شکست بدهد و در صورتی که در دیدار برگشت نیز برابر این تیم به برتری برسد، صعود ملی پوشان به جام جهانی روسیه قطعی می شود.

با توجه به وجود فیفادی تا پیش از برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی، کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری یک دیدار محبت آمیز درخواست هایی را ارسال کرده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14904

به "دیدارهای محبت آمیز رقبای ایران در انتخابی جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای محبت آمیز رقبای ایران در انتخابی جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید