دکوراسیون خانه های 50 متری (نکات و ترفندها)

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در دکوراسیون خانه های 50 متری و حتی کوچکتر از آن می توان با رعایت نکاتی ساده مانند استفاده از رنگ های روشن و خطوط ساده، به کارگیری وسایلی برای استفاده حداکثری از فضا و خانه ای مدرن، دلباز و زیبا را طراحی نمود.

دکوراسیون خانه های 50 متری (نکات و ترفندها)

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - برای درک هر چه بهتر طراحی دکوراسیون داخلی منزل های 50 متری و بزرگتر نشان دادن فضای خانه به بررسی یک مورد عملی اجرا شده توسط دو طراح با استعداد می پردازیم. این خانه متعلق به یک زوج جوان است که از مادر بزرگشان به ارث رسیده، و به کمک این دو طراح به خانه رویایی آنها تبدیل شده است. این فضا نشان می دهد که چگونه گاهی محدودیت ها می توانند منجر به اتفاقات خلاقانه شوند. این دو طراح با استعداد Pioter Matuszek & Gosia Czarny با به کارگیری یک سری از اصول ساده اما کارا فضای این آپارتمان بسیار کوچک را به یک مکان دلباز و روشن تبدیل کرده اند، حال به بررسی این موارد می پردازیم:

استفاده از رنگ های روشن و خطوط ساده

با به کارگیری رنگ سفید و خطوط ساده، همچنین حذف هرگونه عنصر بصری غیرضروری، این دو طراح شخصیتی جذاب برای فضا تعریف کرده و آن را بزرگ تر از آنچه که هست نشان داده اند.

در یک سمت آپارتمان، دیوار با کاغذ دیواری با طرح گرافیکی ساده اما جذاب پوشیده شده و در سوی دیگر پانل سفید شفافی ملاحظه می شود که در حقیقت یک تخت بازشو برای استفاده حداکثری از فضا است.

در سمت دیگری از دیوار آشپزخانه به شکل ساده، با کابینت های توکار فراوان به چشم می خورد.

دو طرف تخت بازشو، پانل های چوبی به رنگ روشن دیوار را پوشانده که نه تنها در هماهنگی کامل با رنگ روشن آپارتمان هستند بلکه کمی تنوع به فضا داده اند.

استفاده از یک رنگ متضاد به عنوان عامل تنوع بخش

استفاده های جابه جا و پراکنده از رنگ سیاه در برخی از المان های خانه عامل تنوع بخش و ایجاد تضاد در آپارتمان شده است.

مانند کف پوش سیاه با نقوش چلیپا سفید رنگ باشد که عامل تاکید کننده است و نگاه را به سوی خود می کشد، سپس صندلی ساده سیاه رنگ و بعد از آن و در چرخش چشم به مبل راحتی با طرح ساده سیاه و سفید و تابلو با زمینه سیاه و طرح گرافیکی روی دیوار، چشم را به چرخش در فضا وادار می کنند.

در ضمنً مبل ذکر شده یکی از وسایل متعلق به مادربزرگ این زوج بوده و نقطه مهمی از نوستالژی برای آنهاست که شاید تنها ویژگی کوچک باقی مانده بعد از نوسازی خانه است.

حمام خانه کمی متفاوت از بقیه ساختمان با نقوشی از الگو های بزرگتر اما هماهنگ با رنگ های داخل و خطوط واضح، حس متفاوتی را ایجاد کرده است. همچنین استفاده از آینه نیز به بزرگتر نشان دادن فضای حمام کمک شایانی کرده است.

در نهایت این عکس از زاویه دید بالا، هماهنگی وسایل، دلبازی و استفاده حداکثری از فضا را به خوبی به نمایش گذاشته است.

در صورتی که اطلاعات مفیدی در مورد این موضوع دارید، می توانید از طریق ارسال نظرات با ما و دیگر مخاطبین این صفحه در میان بگذارید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: setare.com
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47967

به "دکوراسیون خانه های 50 متری (نکات و ترفندها)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه های 50 متری (نکات و ترفندها)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید