خلیفه: گل اول ملوان بندرانزلی درست نبود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال بانوان سارگل بوشهر گفت: گل اول تیم ملوان بندرانزلی درست نبود و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال هستیم.

خلیفه: گل اول ملوان بندرانزلی درست نبود

زهره خلیفه پس از شکست شاگردانش برابر ملوان بندرانزلی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: مسابقه خوبی برابر ملوان داشتیم و شاگردانم خیلی خوب بازی کردند و از عملکردشان راضی هستم، اما آنها از موقعیت هایشان استفاده کردند.

وی اضافه نمود: گل اولی که به تیم ما زدند قابل قبول نبود. ما فیلم بازی را برای فدراسیون ارسال نموده ایم. چند بار صحنه گل را دیدیم و از چند داور هم سوال کردیم، آنها هم با همین نظر را دارند و معتقدند آن صحنه گل نبوده است. به هر حال منتظر پاسخ فدراسیون هستیم البته پاسخ فدراسیون نتیجه بازی را تغییر نمی دهد و من درباره داوری صحبت نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سارگل بوشهر همچنین درباره از دست دادن پنالتی شاگردانش گفت: بازیکنانم پنالتی را گل نکردند و همین امر باعث شد مسابقه را با نتیجه 2 بر یک واگذار کنیم که اگر پنالتی گل می شد و آن گلی که ملوانی ها زدند را قبول نمی کردند، پیروز می شدیم. به هر حال توپ گرد است و اتفاقات غیر منتظره ای رخ می دهد.

وی درباره بازی این هفته شاگردانش برابر وچان کردستان گفت: متاسفانه بلیط پرواز به کردستان را نتوانستیم تهیه کنیم و مجبوریم به وسیله سفر زمینی به این شهر برویم. سه شنبه بعدازظهر به سمت کردستان حرکت می کنیم و یک روز هم استراحت می کنیم تا برای مسابقه آماده باشیم. ما حریفان سختی در مسابقات سال جاری داریم، اما باید بجنگیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46148

به "خلیفه: گل اول ملوان بندرانزلی درست نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیفه: گل اول ملوان بندرانزلی درست نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید