خبرنگاران 780 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی بهبود یافتند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تبریز - خبرنگاران - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: تا به امروز 780 نفر معادل 55 درصد مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی بهبود یافته اند.

خبرنگاران 780 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی بهبود یافتند

روزبه رجایی یکشنبه شب در گفت وگوی خبری گفت شهرستان های سراب و شبستر بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را به نسبت به جمعیت دارند.

وی اظهار کرد: شهرستان های مرند، میانه، مراغه، اهر و تبریز نیز پس از سراب و شبستر به ترتیب بیشترین آلودگی را به ویروس کرونا نسبت به جمعیت دارند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته نتیجه تست 82 نفر به کرونا قطعی شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در استان به یک هزار و 443 نفر برسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه هنوز ظرفیت تخت های اختصاص یافته به کرونا در استان پر نشده است، گفت: این به معنی هشدار ندادن و در خطر نبودن نیست.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد قطع شدن زنجیره شیوع و انتقال ویروس کرونای جدید در استان باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آمادگی همه بیمارستان های استان اعم از بیمارستان های خصوصی و دولتی و دانشگاهی برای پذیرش بیماران کرونایی نیز خبر داد و گفت: افراد علامت دار می توانند به این مراکز مراجعه کرده و خدمات بگیرند.

رجایی با اشاره به تداوم فعالیت بیمارستان های عادی، اظهار کرد: بیمارستان های عادی تعطیل نشده اند و ارایه خدمات به بیماران تصادفی، قلبی و مغز و اعصاب ادامه دارد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26928

به "خبرنگاران 780 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی بهبود یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 780 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی بهبود یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید