خبرنگاران پیکان ترمز استقلال را کشید، امید شاگردان ویسی به بقاء در لیگ برتر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال استقلال تهران در ملاقات برابر پیکان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، با تساوی یک بر یک متوقف شد.

خبرنگاران پیکان ترمز استقلال را کشید، امید شاگردان ویسی به بقاء در لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای هفته بیست ونهم لیگ برتر ایران به طور همزمان از ساعت 20:45 دقیقه امروز (شنبه) برگزار گردید.

در یکی از این ملاقاتها، استقلال در استادیوم آزادی تهران و با قضاوت پیغام حیدری میزبان شاگردان عبدالله ویسی بود.

خودروسازان تهرانی که تا پیش از این ملاقات با 27 امتیاز در رده چهاردهم بودند، در حالی پای به این ملاقات گذاشتند که برای افزایش بخت های خود به منظور بقا در لیگ برتر، به سه امتیاز این ملاقات احتیاج مبرمی داشتند.

در سوی دیگر، شاگردان فرهاد مجیدی که در هفته های اخیر با نمایش های قابل قبول رفته رفته ضرب آهنگ تیمی خود را بازیافته اند، به دنبال رجحان و قطعی کردن نایب قهرمانی خود در لیگ و کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان بودند.

بازی با حملات پراکنده استقلال شروع شد اما تا میانه های نیمه نخست فرصت گلزنی قابل توجهی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد اما در دقیقه 23 فراز امام علی ارسال محمد ابراهیمی را از جناح راست دروازه استقلال، تبدیل به گل کرد.

در ادامه نیز این پیکان بود که با انگیزه روی دروازه استقلال حمله می کرد و در دقیقه 29 ضربه سر خطرناک امام علی با اختلاف کم از کنار دروازه حسین حسینی راهی اوت شد.

در دقیقه 34 شیخ دیاباته ارسال مهدی قائدی را با بی دقتی از دست داد اما این علی کریمی بود که در دقیقه 37 و روی یک کار تمرین شده و ترکیبی، پیروز شد با یک شوت دروازه پیکان را باز نموده و بازی را به تساوی بکشاند.

شوت دیدنی ریگی در دقیقه 39 به شکلی خطرناک از کنار دروازه پیکان به اوت رفت و در نهایت نیمه نخست این ملاقات با همان تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

بازی در نیمه دوم آرام شروع شد و در ادامه جابر انصاری که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود، با گذر از مدافعان استقلال هم تیمی خود را در موقعیت تک به تک با حسینی قرار داد که البته ضربه این بازیکن راهی به دروازه نبرد.

فرصت عالی گلزنی برای استقلال با پاس کات بک قایدی در دقیقه 65 که با تعلل بازیکنان از دست رفت.

بازی در این دقایق در میانه های زمین پیگیری شد و هیچکدام از دو تیم پیروز نشدند تا موقعیت خطرناکی را روی دروازه یکدیگر ایجاد نمایند و این ملاقات با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید.

استقلال هم اکنون پس از پرسپولیس که پیش از این قهرمانی خود را در لیگ برتر برای چهارمین سال متوالی قطعی نموده است، با 50 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است.

استقلالی ها که پس از پیروزی برابر سپاهان در یک چهارم جام حذفی، براساس قرعه کشی در نیمه نهایی به حریف سنتی برخورد نموده اند، در صورت شکست سرخپوشان و صعود به فینال، این شانس را دارند که فصلِ کرونازده را بدون جام به خاتمه نبرند.

پیکان نیز با احتساب این یک امتیاز و با توجه به نتایج سایر ملاقاتهای همزمان با 28 امتیاز یک پله صعود کرد تا امیدهایش برای بقا در لیگ برتر زنده بماند.

ترکیب پیکان

آرام هاراپتیان، مهران موسوی، حجت حق وردی، محمد ابراهیمی، محمد ستاری، آرش قادری (سعید واسعی/حسین پورامینی)، امیرحسین کریمی(جابر انصاری)، جلال علی محمدی، علیرضا کوشکی (ابراهیم صالحی)، فراز امامعلی و شهریار مغانلو

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر(عارف غلامی)، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (میلاد زکی پور)، هرویه میلیچ (امیرحسین خدامرادی)، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 38462

به "خبرنگاران پیکان ترمز استقلال را کشید، امید شاگردان ویسی به بقاء در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیکان ترمز استقلال را کشید، امید شاگردان ویسی به بقاء در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید