خبرنگاران مهدکودک های همدان برای 2 روز آینده تعطیل شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همدان-خبرنگاران- به منظور پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا اداره کل بهزیستی همدان بیان کرد: کلیه مهدکودک های این استان فردا و پس فردا /یکشنبه و دوشنبه/ تعطیل شد.

خبرنگاران مهدکودک های همدان برای 2 روز آینده تعطیل شدند

روابط عمومی اداره کل بهزیستی همدان اظهار داشت: به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول ایمنی در مقابله با عفونت های حاد تنفسی، کلیه مهدهای کودک استان همدان روزهای چهارم و پنجم اسفند تعطیل اعلام می گردد.

دقایقی قبل نیز اداره کل روابط عمومی استانداری همدان اظهار داشت: کلیه مراکز علمی و آموزشی و دانشگاه های این استان به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تعطیل شدند.

در این اطلاعیه آمده است: تعطیلی مراکز آموزشی در سطح استان همدان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه شامل دانشگاه های سراسر استان (صرفا کلاس های آموزشی) است.

در ادامه عنوان شده: همه بخش های اداری دانشگاه ها فعال هستند.

اداره کل آموزش و پرورش همدان نیز ساعاتی قبل اظهار داشت: به منظور پیشگیری از بروز و انتقال ویروس کرونا مدارس این استان فردا و پس فردا /یکشنبه و دوشنبه/ تعطیل است.

در همین ارتباط معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گفت: موارد مشکوک به کرونا ویروس در استان وجود دارد که آمار قطعی آن بعد از تایید آزمایش به صورت روزانه اعلام می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22700

به "خبرنگاران مهدکودک های همدان برای 2 روز آینده تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهدکودک های همدان برای 2 روز آینده تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید