خبرنگاران دیوار بلند دروغ های چهار ساله ترامپ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران - خبرنگاران - با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، 20 هزار دروغ و سخنان فریبنده دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور روی یک نقاشی دیواری در منطقه سوهو در شهر نیویورک به نمایش درآمده است.

خبرنگاران دیوار بلند دروغ های چهار ساله ترامپ

به گزارش روز شنبه خبرنگاران، این دروغ های عظیم با کدهای رنگی روی دیوارنوشته طبقه بندی شده است.

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دروغ های ترامپ درمورد بحران کرونا، روسیه، اوکراین، اقتصادیات و مهاجرت، اصلی ترین موضوع این دیوارنوشته را به خود اختصاص داده است.

مساله اوکراین که در این دیوارنوشته مورد توجه قرار گرفته به ماجرای تماس تلفنی ترامپ با ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین اشاره دارد که سال گذشته از سوی یک افشاگر ناشناس فاش شد. گفته شد که ترامپ در این تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود درمورد تحقیق درخصوص عملکرد اقتصادی هانتر بایدن پسر جو بایدن در شرکت اوکراینی بوریسما گفت و گو نموده است. رئیس جمهوری آمریکا در این تماس طرف اوکراینی را تحت فشار قرار داد تا برای ضربه زدن به جو بایدن رقیب انتخاباتی اش، علیه وی پرونده سازی گردد.

مساله روسیه نیز به تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با مسکو در سال 2016 و مداخله احتاقتصادی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آن موقع اشاره دارد که جنجال زیادی به پا کرد و به تحقیقات گسترده رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده رسیدگی به مداخله روسیه منجر شد.

پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 که ترامپ در آن به پیروزی شد، هیلاری کلینتون رقیب وی از حزب دموکرات آمریکا و این حزب، روسیه را متهم به دخالت در انتخابات آمریکا کردند و این موضوع تا مدتها سوژه رسانه های این کشور شد.

اما مساله مهاجرت، موضوع مهم دیگری که توجه مخاطبان به این دیوارنوشته را به خود جلب کرد. ترامپ از زمان روی کار آمدن سیاست های ضد مهاجرتی را به اجرا گذاشت و تا جایی پیش رفت که بچه ها مهاجر را در مرز مکزیک -آمریکا از والدین خود جدا کرد.

رئیس جمهوری آمریکا درپی شیوع کووید -19 در کشورش، زیربار پذیرش پخش ویروس کرونا نرفت و ضمن اینکه این ویروس را ویروس چینی خواند، در برابر درخواست ها برای زدن ماسک مقاومت کرد، اما انتها به دام این بیماری افتاد و خود گرفتار آن شد.

ترامپ از این بیماری جان به دربرد، اما همچنان بر دیدگاه های خود اصرار دارد و در تجمعات انتخاباتی بدون ماسک حاضر می گردد.

رسانه ها گزارش دادند که ترامپ در مدت سه سال ریاست جمهوری خود 16 هزار و 241 حرف غیرواقع، دروغ و یا گمراه کننده گفته است.

حرف های دروغ و غلط ترامپ در سال 2019 نسبت به دو سال اول ریاست جمهوری اش دو برابر شد. وی در سال 2019 مرتکب هشت هزار و 155 مورد دروغگویی شد، اما در سال های 2017 و 2018 میلادی در مجموع هفت هزار و 688 سخن غلط و گمراه کننده به زبان راند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43606

به "خبرنگاران دیوار بلند دروغ های چهار ساله ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دیوار بلند دروغ های چهار ساله ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید